Tips på bra böcker på engelska?!
Jag e lite sugen på att läsa engelska böcker, skulle vilja ha lite tips på bra böcker jag kan hitta lätt här i sverige (gärna tipsa om sajter jag kan köpa de på). Jag gillar typ kriminalromaner & verklighetsbaserade
Jag e lite sugen på att läsa engelska böcker, skulle vilja ha lite tips på bra böcker jag kan hitta lätt här i sverige (gärna tipsa om sajter jag kan köpa de på). Jag gillar typ kriminalromaner & verklighetsbaserade
Minette Walters
Elizabeth George
När jag köper böcker på engelska så brukar jag satsa på pocket och köper dem oftast på adlibris.se
men även bokus.se och cdon.com har. cdon har iaf haft, vet inte hur det är i dagsläget.
hittade bara väldigt dyra böcker med dessa författare.. några andra tips?
enormt enormt bra är Sarah Rayne. Min favorit är A dark dividing, men har även läst Roots of evil och Tower of silence och de är också bra. finns med säkerhet på adlibris och säkerligen även på bokus.
Böcker på engelska är dyrare än böcker på svenska, iaf om du ska köpa dem i pocketformat.
Harry Potter, de är suveräna
70 kr e ju helt ok! de jag såg kostade runt 200, o det tycker jag e lite för mycket!
hidden angel skrev 2008-08-20 09:33:40 följande:
jag köpte i alla fall A dark dividing o den kostade ca 70 kr. sen blev det ett par svenska också..
hidden angel skrev 2008-08-20 10:55:34 följande: