• Gabbesmamma

Hjälp, HYPNOS i Stockholm

Jag behöver tips på nån bra terapeut/läkare som håller på med hypnos. Har aldrig provat och har ingen lust att kolla i eniro direkt, vet inte om det bli nån seriös ...

• Svar på tråden Hjälp, HYPNOS i Stockholm
  • JohanG

tyvärr kan jag inte direkt rekomendera ngn i sthl området eftersom jag inte känner till dom där.

Kan dock rekomendera en kille i skåne, men jag vet, det är långt.

• Gabbesmamma

Hm, ingen annan?

JohanG skrev 2008-08-21 20:20:18 följande:
    tyvärr kan jag inte direkt rekomendera ngn i sthl området eftersom jag inte känner till dom där.Kan dock rekomendera en kille i skåne, men jag vet, det är långt.
    Har han i Skåne hjälpt dig med något?
  • JohanG

Han i skåne hjälpte mig med min Socialafobi och min panikångerst, kan verkligen rekomendera honom med hela mitt hjärta.

Han kommer i slutet av detta året utbilda andra tillsammans med denna kanon metod, så har du tur så kanske han utbildar någon i sthl trakten.

• karinofri
    För mig var det jättelätt att sluta röka genom hypnos, jag blev rökfri hur lätt som helst! 

Jag gick hos Håkan Källving på Hypnosinstitutet i Stockholm för över 4 år sedan och sedan april 2007 har jag varken tänkt på eller velat ha en cigarett. Det här ger verkligen permanenta resultat. Jag rekommenderar honom varmt om du vill bli rökfri genom hypnos. Det var buslätt för mig och jag behövde inte använda någon viljestyrka som jag gjorde förut när jag upprepade gånger försökt på egen hand genom åren. Hypnos för att sluta röka var jättelätt och så underbart skönt och avslappnande.

Jag tror att Håkan Källving fortfarande arbetar med rökhypnos och adressen jag har är:
    www.hypnosinstitutet.com

Lycka till,

Karin

• Hundmänniska
    karinofri skrev 2011-09-02 02:45:41 följande:
    För mig var det jättelätt att sluta röka genom hypnos, jag blev rökfri hur lätt som helst! 

Jag gick hos Håkan Källving på Hypnosinstitutet i Stockholm för över 4 år sedan och sedan april 2007 har jag varken tänkt på eller velat ha en cigarett. Det här ger verkligen permanenta resultat. Jag rekommenderar honom varmt om du vill bli rökfri genom hypnos. Det var buslätt för mig och jag behövde inte använda någon viljestyrka som jag gjorde förut när jag upprepade gånger försökt på egen hand genom åren. Hypnos för att sluta röka var jättelätt och så underbart skönt och avslappnande.

Jag tror att Håkan Källving fortfarande arbetar med rökhypnos och adressen jag har är:
    www.hypnosinstitutet.com

Lycka till,

Karin

Karinofri har postat exakt samma inlägg förut på detta forum.
    Det kan tyckas vara uppenbart att hon är en fejkanvändare utsänd att göra reklam för företaget
    jag skulle inte vända mig till ett så oseriöst företag som hypnosinstutet.
Svar på tråden Hjälp, HYPNOS i Stockholm