• styvmamma

Konstig känsla....

Min lilla sessa ska börja förskoleklass imorgon. De konstiga är att hon e inte min. Hon är min sambos dotter men hon känns som min. Älskar henne i mängder. Som tur är får jag äran att ta henne till skolan hennes första dag. Vi har köpt väska o Liten frukt burk med my litle ponny på. Jag e så stolt över mitt lilla hjärta. De gör bara så ont att hon inte är min på riktigt och att hon kanske ska bo mer hos sin mamma i höst eftersom hon bott mer hos oss i vår/sommar..... *ledsen* De går inte beskriva hur ont de gör....vill ha henne hos mig alltid.....

• Svar på tråden Konstig känsla....
  • Chivasreal

Vad härligt med en sån styvmamma hon har verkligen tur. underbart det du skriver hoppas ni får ha hene mer än bara helger å så.

• styvmamma
    Svar på #1
    Hej. Jag vägrar att bara ha henne varnnan helg de finns inte i min värld. Blir tårögd bara jag pratar om de. Har haft henne hos mig sedan hon var 1 o hon e snart 6 nu så banden vi har känns riktiga. Tack för dit stöd!
  • styvmamma
    Svar på #3
    Hej. Mamman har under ca 1 år jobbat natt o vi har då "tagit" barnen. Vi ville inte att dem skulle sova överallt o ingenstans. Nu har hon fått dagtids schema o vill ha sin dotter mer. Känns för j---igt. Vi vet inte vad som händer men jag kommer stå mig. Varannan vecka e de minsta man kan begära. De har vi rätt till tycker jag.
  • Naxxiz

Vad skänt att det finns fler bonusföräldrar som känner lika som jag
    Allra helst skulle jag vilja att de bodde hemma hos oss på heltid, men just i dags läget har vi kommit fram till att dela lite på dem så vi har ena bonusen här som är hos mamma vh och den andra tvärtom

Hoppas vi kan få hem dem alla till sist egentligen. Älskar dem ju så otroligt.

Carpe Diem
Svar på tråden Konstig känsla....