Mammakläder på GeKås Ullared?
Har för mig att jag när jag varit i Ullared tidigare sett att de har mycke mammkläder och tänkte åka dit snart... Någon som vet hur de har det med storlekar? Jag är ganska stor... typ 46... finns det?
Har för mig att jag när jag varit i Ullared tidigare sett att de har mycke mammkläder och tänkte åka dit snart... Någon som vet hur de har det med storlekar? Jag är ganska stor... typ 46... finns det?
Du ska nog inte ha för stora förväntningar. Jag har varit nere ganska många gånger under graviditeten, är i v. 39 nu, och det har varierat jättemycket i utbud. Sista 2 ggr, ca 1 månad sen senast, var det jättedålig m. mammakläder.
Jag drar själv lite större storlek och har inte hittat många mammaplagg därnere. Däremot har jag köpt tunikor och koftor i vanliga sortimentet som har funkat.
Kan dock rekommendera deras mammatrosor, om du gillar sådana höga som går upp över magen. De kostar 34.95 för 2 par och håller kanon i tvätten. Finns dock bara vita.
Hoppas du har bättre lycka i shoppandet!
Jag åker dit gansla ofta och är med rätt stor. Men jag brukar ha XL i kläder och det brukar de ha. Ska åka dit om två veckor, är i vecka 32 och kläderna jag har börjar sitta tajt nu. Men jag tycker absolut att det är värt att du åker dit och kollar.
De har flyttat mamma kläderna sen jag var där från förra gången tills sist och nu är de vid väggen mot omklädningsrummet.
Lycka till.
Jag bor nästan vid Ge-Kås och jag var där häromdagen och spanade in mammakläderna
och tyvärr tyckte jag inte alls där var något urval. Köpte dock någon tunika för det är tacksamt att ha med leggings!
Kanske du hittar mer?
va där igår, fanns inte mkt mammakläder, dock massor av vabliga tunikor som funkar
Det finns fina amningsbh:er och stödstrumpor!
Ok, då kan man köpa lite av varje men inte byxor som känns som det viktigaste...
Men, men, det är ju alltid kul att åka dit ändå!
Och så kan man ju fynda lite åt den lilla/e
Om du ska köpa babykläder så satsa på kläder med giraffmärket. De är super medan många av de andra märkena snabbt blir söndertvättade.
Tack, det ska jag kolla efter!
Tror iofs vi får ärva det medta som behövs men de har ju fina filtar , mobiler och annat sånt som jag kan tänka mig...
Vet någon om dom har mamma leggins på G-Kås??? Skall dit om ca 3veckor.
Jag hittade inga speciella mammaleggings, men ett tips är att köpa VANLIGA leggings i 1-2 storlekar större än du normalt har och vända dem bak-och-fram. Jag tycker det fungerar KANON. Har köpt flera par leggings på GeKås och gjort så. Dessutom blir det billigare *ler*
Det var en spännande idé! Köpte ett par där förra året och de var ju stora i baken så de kan jag nog ha
Det har jag inte tänkt på :).
Jag köpte mamma leggings i Ullared