• Modin

Ensamstående med 2..

Har blivit ensamstående med två barn.. Dottern på 2 år och sonen på snart 4 månader... Tuff vardag.. Någon mer som är ensamtående med två små? Kanske finns någon som bor i gbg trakten eller nått? Jag bor 10 mil nedanför gbg..! Kan va roligt att träffa å prata mer med unga mammor!

• Svar på tråden Ensamstående med 2..
  • Jössica

Jag bor i Norge..
    Men jag är enstamstående med en dotter på snart fyra mån, och ventar andra barnet i mars 2009..
    Jag kommer att vara ensamstående ganska ofta.. Pappan til 2:a ställer upp, men vi bor inte tilsammans, och han kommer inte til att vara där varje dag..

• Queen Of Darkness

Jag är ensamstående med en dotter på 16 månader och nr 2 i magen som kommer i oktober.
    Nu känner inte jag mig så jätteensamstående eftersom pappan ändå finns med i bilden och kommer hit relativt ofta och träffar tösen. Men ändå.

• beatyfullbaby06

jag är oxå precis ensamstående med en 2 åring och en nyfödd.. pappan kommer ofta hit men de e ju ändå inte samma sak längre, svårt att börja sitt nya liv när han kommer ... men samtidgt så måste han ju träffa barnen och så har vi en bra kompis relation nu!! men visst e de jobbigt att vara själv men det gäller att vara stark!!!

• melizza05

Hej jag heter jasmin bor i skåne. Jag är snart 21 år och har en dotter på 3 år och en dotter på ett år. jag är ensamstående har varit det enda sen graviditet två det e tufft men allt fungerar om man vill. hoppas att du hittar en lösning på att allt ska bli smidigt för dig i vardagen.

Svar på tråden Ensamstående med 2..