• Ramunda

Nallebud???

Hej hej!!!

Är det nån som vet vad www.nallebud.se e för nått???

Är så nyfiken, för jag hittade den adressen i byxorna på min sambo när jag skulle tvätta dom....

• Svar på tråden Nallebud???
  • Nattsaga

Oj fel..förlåt! Råkade komma åt några knappar :/ hm adressen funkar inte?

• Trollunge

Tror det ska vara www.nallebudet.se
    Man kan skicka nallar till nån man tycker om.. lite sött! Du kanske får en snart...

• Ramunda

Trollunge:

okej, för jag var inne på den sidan å den funkade inte riktigt...

Jo jag såg en annan sida där dom håller på med sånt...
    Men ajg vet inte, varför skulle sambon göra det??? Så påhittig e han faktiskt inte....
    Men det e väl bara å vänta å se....

• sweetaly

du vantar ju pa att han ska fria ju...!!
    han kanske ar pa g!!
    undrar vem som hinner forst!!??

• Ramunda

wawoom:

Ja, kanske det... Men isåfall kommer han å göra det på samma dag som jag gör det på....

Men tänk om det inte alls e nått sånt, då har man hetsat upp sig i onödan å blir besviken....

• sweetaly

Ramunda: tank inte sa mkt pa det sa blir det nog bra!! glom inte att beratta sedan i andra traden vad som hande!!

• Ramunda

wawoom:::

Nä jag lovar, jag ska berätta o hur det gick i den andra tråden.....

• Mymlann

Vad mysig

Nu har jag skickat en nalle

• dinana

jupp www.nallebudet.se är det som ni skrev.

de har jättesöta små nallar som man kan skicka med en hälsning till nån man tycker om. finns även smycken å sånt kul som man kan välja till.

tycker jag att ni ska satsa på å skicka. det är ju roligare än blommor och så består de ju desto längre.. =)

till kompisen, älsklingen, mamma, mormor, tillskottet.. skitsött!

• Lisamatilda

Fick en nalle av min kille idag! Inte illa:) Trodde aldrig att mina pikar skulle tolkas på rätt sätt. Ur gullig. Han hade döpt den till "Nalle" vilken fantasi!!!

• Klarafia

Hur gjorde du för att få honom att fatta piken? Skrev du adressen www.nallebudet.se någonstans eller pratade du om det? Jag har testat allt men inget funkar:( Ingen nalle här inte...

• Ramunda

Jag fick en liten Nalle som är döpt till Angosch Lajosch....*skratt*

Jag har inte gjort nått, det var hans egna idé, han har väl fått den idén från nån kompis eller nått...Jag visste ju inte ens vad det var förrän jag såg det på kontoutdraget....

• Zenobia

åhh vilken myssig sida =)

sSälv gjorde ja en nalle i Köpenhamn på Tivoli. Man köper bara kroppen på nallen, sen går man till en maskin som fyller i stoppningen. Men man får trampa själv så det kommer in stoppning. Sen stoppar man i ett hjärta i nallen. Den nallen fick min sambo sen =)

• Klarafia

Helt underbart:) Hur såg nallen ut?

Svar på tråden Nallebud???