• Anonym (strålen)

GIRLS, Kan ni " komma " med duschstrålen när ni duschar :-) ?

och då menar jag dusch strålen , ENBART och få orgasm av den . .
    dum fråga ja vet
    men för mig funkar det absolut inte ( e Tjej)

• Svar på tråden GIRLS, Kan ni " komma " med duschstrålen när ni duschar :-) ?
  • Anonym (Jovars)

Jadå, testade för första gången för några veckor sedan. Skruvade av själva munstycket på duschen och körde med strålen. Första gångerna var det skönt, men inte så där wowskönt. Men det är det nu! Fortsätt försök ska du se att det går

• Anonym

hahha nej, men jag kom på en sak. min dotter o jag duscha. dottern 5år - om man håller duschen så här så kittlas det på musen! tycker inte du det!
    jag- jag vet inte jag brukar inte göra så.
    dottern- men jag kan visa *och riktar strålen mot mig*
    jag-det räcker så.

• Anonym

Ja, det är inga problem för mig att få orgasm utav duschstrålen

• Anonym

o yes!!

har dessutom ett munstycke man kan ändra strålar på , tar jag en hård massasgestråle så kommer jag på bokstavligen 3 röda...

• cruZZe

Det är alltså därför fruntimmer har en sådan mani på att duscha.

• Anonym (44)

Nej, och efter ett tag blir det bara obehagligt.

• Anonym (T)

Jag kan! Fast inte om jag står upp. Det gäller att få lagom sprutt på strålen och skön värme.

• Anonym

Jag kommer snabbt och varje gång. Nu var det ifs en tag sen jag testade men då jag bara har kommit 2 ggr i hela mitt liv när jag har använt enbart handen så har dusch-strålen varit min raddare i nöden

• Anonym (åååå yes)

Åååå herregud duschen e fan den bästa, vet precis hur man gör Kommer nog två ggr varje gång jag duschar så jävla skönt är de....

Svar på tråden GIRLS, Kan ni " komma " med duschstrålen när ni duschar :-) ?