• välsvarvad blondin

Killar...hur känns en trång mus?

som rubriken lyder hur känns en trång mus?

en del skriver att dom t.o.m kan få ont i kuken, kan det verkligen stämma?

alltså har man då ömtålig kuk eller är det så att tjejjen är torr?

och hur bedömmer du att en mus är trång?

• Svar på tråden Killar...hur känns en trång mus?
  • plast killen

en trång mus e underbart...bedömningen e från "mus till mus" ingen e den andra lik!e man som kille väldigt välutrustad så e väl de flesta musar trånga... e man mindre utrustad så kanske man behöver en riktigt trånh mus för att den ska upplevas som trång

• välsvarvad blondin

men känns det hela vägen i slidan att det är trångt eller bara i början av öppningen

och har det mycket med hur blöt eller torr man är som tjej?

• plast killen

de underlättar klart om en trång tjej e blöt och som sagt var ingen mus e den andra lik... de finns dom som e trånga hela vägen in och dom som e trånga bara i "öppningen" men men hur som haver så skönt e de iaf!!

• Anonym

måste bara fråga. dem som är trånga..dem har inte fött barn va?

• studentbruttan29

det är nog individuellt..jag har fött barn men kan knappt få in en tampong iaf.

Anonym skrev 2008-08-20 18:34:26 följande:
  • välsvarvad blondin

studentbruttan29

men det är väl för att du är torr då du ska föra in den?
    jag har skitsvårt om jag inte smörjer in en först

men det e ju för att man är torr

• studentbruttan29

nä, jag försökte med vaselin på den..det gör ont iaf.

välsvarvad blondin skrev 2008-08-20 18:44:04 följande:

studentbruttan29men det är väl för att du är torr då du ska föra in den?jag har skitsvårt om jag inte smörjer in en förstmen det e ju för att man är torr
  • Anonym (MannenZ)

Möss kan vara olika trånga men slappnar hon av så halkar den alltid in om hon är våt. Det som kan ställa till bekymmer och göra ont är om hon har vältränade PC-muskler och rentav kniper som hon skulle strypa en ål. Det kan vara jobbigt (och har hänt mig).
    Sedan ska det sägas att smala tjejer ofta är rymligare än storvuxna. Det är en paradox!

• Anonym
    Anonym skrev 2008-08-20 18:34:26 följande:
    Finns MÅNGA som fött barn & är trängre än INNAN förlossningen. Alla mammor är inte "stora" serrö, hehe.
  • Anonym (oj!)

(mannenZ), menar du att en kvinna kan bli FÖR vältränad?
    Jag brukar få komplimanger för min knipförmåga, jag hoppas att de var uppriktiga . Det verkar uppskattat att kunna 'kramas' lite rytmiskt eller hur 17 man nu ska beskriva det...?

Svar på tråden Killar...hur känns en trång mus?