Vit-grumligt urin?
Nyss när jag var på toa märkte jag att mitt urin var helt vit-grumligt. Det kan väl knappast vara normalt, elelr?
Vad kan det bero på? Var knappt tillstymelse till gult i det och det var verkligen grumligt! Såg jättemysko ut!
Nyss när jag var på toa märkte jag att mitt urin var helt vit-grumligt. Det kan väl knappast vara normalt, elelr?
Vad kan det bero på? Var knappt tillstymelse till gult i det och det var verkligen grumligt! Såg jättemysko ut!
urinvägsinfektion?
Jag har fått en gång så att mitt urin såg ut som apelsin juice, och då menar jag verkligen att man skulle omöjligt ha kunnat skilja det på apelsin juice eller urin.
Vit grumligt vet jag inte, men förmodar att urin kan ändra färg beroende på vad man ätit/druckit före.
Anonym (juice): Grejen är det, att jag går på en pulverdiet och äter ignet speciellt. Och det har ALDRIG sett ut såhär tidigare, bara att det varit typ genomskinligt som vatten för jag druckit mycket vatten och det är uttspätt, men detta var inte alls samma sak. Vältigt konstigt såg det i alla fall ut....
Oj, missade den första anonym
Kan man få så av urinvärksinfektion? För jag har misstänkt att jag kan ha det, men känner inget nu.
Ja urinen kan se ut så där vid en urinvägsinfektion.. rätt så vanligt när man har gått med det en tid. Vissa får inga symtom alls. Men gå iväg och lämna ett urinprov :)
Anonym: DEt är som vanlgit nu igen, det var bara så vid ett tillfälle, vad jag kunnat se. Dricker en massa citronvatten nu för att se om det kan motverka. Tror inte det har gått specieltl långt om jag nu har det efetrsom det itne känns något speciellt, men man vet ju aldrig.
Ska se om det blir bättre, annars lämnar jag ett prov.