Var hittar jag fina mössor???
Någon som har något tips på var jag kan hitta fin, tunna, typ trikåmössor till min son som e 6 mån. Hittar bara för minibebbar men inga lite större...
Någon som har något tips på var jag kan hitta fin, tunna, typ trikåmössor till min son som e 6 mån. Hittar bara för minibebbar men inga lite större...
finns en massa danske märken som har fina saker. nu harjag helt tappat namnen på dem, ngn annan kanske kan hjälpa till???
kom med massa förslag =)
kappahl har fått in fina mössor nu. jag köpte en ljusblå med bruna ränder och en jättefärgglad. båda i trikå.
annars har nova star superfina trikåmössor tycker jag
har nova star ngn hemsida?
Det finns fina mössor på geggamoja.com,villervalla.se och www.csvedin.blogspot.com/.
lump.se har jättefina trikåmössor. Har sett några superfina nya som hon sytt som nog inte är med på hemsidan ännu men maila henne så skickar hon fler bilder.
De ligger under övrigt på hemsidan och är i både barn och vuxenstorlekar.
småfolk och molo har fina saker tycker jag ( kom iallafall på två namn..)
ja geggamoja har fina saker!
www.mollan-barnklader.se/toppluvor.html
Älskar dessa! Perfekt kvalitet,roliga färger och bra pris!
Villervalla! www.villervalla.se
www.novastar.nu
fast tror inte att man kan beställa därifrån.. alla deras kläder är hur fina som helst tycker jag.. men ganska dyrt..
www.mollan-barnklader.se/mossor/mossa_12.html
hehe dessa var också lite roliga
Tack snälla ni för alla bra tips! Nu ska nog Edvin få en fin mössa(lr flera!) till hösten!
På www.barnlycka.se har de på rea från Mysplysch..
www.bymyhr.se har också fina trikåmössor, lite i samma stil som Geggamojas. Jättefina!
Alvin skall få en röd Nova Star mössa. Av de lite tunnare modellen.
Han har annars en gammal popmössa med musse pigg.
Måste köpa åt dottern med sedan.
Kolla gärna på www.blingo.se
Dom hade blåa mössa före sommar som jag köpte till sonen men vet inte om det finns kvar på deras hemsidan...
Annars vet jag POP har mössa...
Lycka till med jakten efter mössan.