• justme75

    avsky ett barn

    jag har en pojke som är 17 mån. min mamma gillar ej denna pojke. hur kan man avsky ett litet barn.

    ni som svarar, vill bara påpeka att jag ej är ute efter något. så snälla inga påhopp

  • Svar på tråden avsky ett barn
  • Blenda Mu

    Jag tycker du ska fråga din mamma om det..hon verkar ha problem.

  • senobia1

    Det är ju väldig sorgligt om någon i ens närhet inte tycker om ens barn.
    Men jag kan ju själv säga att jag träffat barn som jag ogillar (ej några närstående)

  • eurice

    men...:( har hon berättat det för dig om sina känslor eller märks det ?

  • justme75
    Svar på #1
    hade jag bara kunnat det. hon bröt med mig för 7 mån sedan. sedan dess har hon anmält mig o min sambo, pratat skit. skrivit fula bloggar.nu skickade hon ett kort till mig som jag lämnade tillbaka. fick ett nytt idag. men avsky ett litet oskyldigt barn
  • justme75
    Svar på #3
    det märks. dom pratar bara om min dotter. hon har själv sagt att hon vill plastoperera han. man kan avsky barn som är stygga.ja jag gör det ej. men en 17 mån.
  • Miss Lau

    Låter som om din mamma är sjuk. För även om man inte älskar andras barn så beter man väl sig "som folk"!

  • justme75
    Svar på #5
    hon verkar må bra. ny man efter 36 år. går runt med ett leende på läpparna. har en vän som berättade att hon ej gillar min pojke. o min pappa kunde ta hand om sin hemska dotter
  • ingensignatur

    är det något annourlunda med ditt barn? som gör att hon sätter nån slags mur runt?

Svar på tråden avsky ett barn