• lucky65

Ensamstående i Bromma?

Hej allihop!
    Jag är ensam med min son, Alex, på 4,5 månad. Som dom flesta så har vi börjat på föräldragrupp med babymassage och snart börjar babycafé/öppna förskolan. Allt det där är jättekul såklart, både för mig och Alex, men jag känner mig rätt ensam om att vara ensamstående. Finns det någon i Bromma-trakten som är i samma situation?

Jag är 42 år btw ;) (ja ja, somliga av oss börjar lite senare... ha ha ha)

• Svar på tråden Ensamstående i Bromma?
  • Anna björk84

hej! jag är också ensam i bromma med min 1 åriga dotter som precis har börjat skolas in på förskola.
    var i bromma bor du? jag bor vid bromma kyrka/eneby.

jag är 23 år, fyller snart 24=)

• Zimmone

Jag skaffade också barn senare än "alla andra", även om min dotter nu är några år. Jag tycker det kunde vara kul att träffa någon samma sits. Nu bor jag inte längre i Stockholm- bodde där nästan 20 år. Men vi kommer ju dit titt som tätt..Vi brukar gå till Humlan, Aquaria eller Fjärilshuset, t.ex.

• Liv2008

samma här men vad hände med tidigare inlägget där jag m fl "försvann"?

• ninni05
    Svar på #1
    Jag kommer också att vara typ ensamstående. Kommer tillbaka till Bromma om 2 mån efter ett försök att bo i en stad där min sambo är ifrån. Trivs absolut inte så jag ska tillbaka till sthlm. Jag kommer tillbaka ensam, för han skall fortsätta jobba här. Så hur d än blir kommer jag att vara själv på veckorna. Har en son på 3 år och en i magen med BF nov. Umgås jättegärna med andra!
  • Manu

Bor också i Bromma och är ensam med min 5-månaders flicka. Är 38 år och skulle gärna träffas.

• vildovacker1

Någon ide att väcka liv i den här tråden? Jag är ensam med min dotter på år. Någon som bara vill hänga och senare kanske avlasta varandra? 

Svar på tråden Ensamstående i Bromma?