• fru som vill ha bebis

Erfarenheter av "Den vita barnkammarboken"?

Hej,

Funderar på att köpa denna men tänkte kolla om det är någon här som vet om den är bra. Är den bra? Hur gammalt är ditt barn? Min dotter är tre månader.

• Svar på tråden Erfarenheter av "Den vita barnkammarboken"?
  • Söderböna

Vår bok är helt utsliten... Pluttan älskade att sitt i mitt knä, bläddra i boken och peka på vad jag skulle göra. Den har fina bilder, bra ramsor och bra sånger.

Vi köpte boken när pluttan var lite äldre än din dotter, men den blev snabbt en STOR favorit.

• lurksmulan

Vi fick den till dottern när hon föddes, men det är mest 3,5-årige sonen som läser den...
    Mycket beror på att dottern är så oaktsam och river sönder alla böcker med vanliga sidor att hon får hålla sig till pekböcker än så länge.

Men det är en jättemysig bok, minus är att alla sånger i boken inte finns med på cd´n.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • alex1

Vi tycker bättre om den silvriga (har bägge) än så länge men det kan säkert ändras efterhand :)

• fru som vill ha bebis

Tack för svar! Jag gillar att läsa för min dotter och hon blir ju äldre så vi kanske ska köpa den nu ändå. Vi har den silvriga och gillar den.

• Wilmis07

Vi har den vita,jag tycker om den jätte mycket!

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden Erfarenheter av "Den vita barnkammarboken"?