• Anonym (tjej)

En fråga till TJEJER som gillar tvång/age play

Jag vet att många tjejer fantiserar om och tänder på age play typ gammal gubbe/ung tjej-lekar eller "våldtäkts"-lekar. Men min fråga är om någon av er blivit tänd av se typ en våldtäkt i en film eller läsa om något övergrepp (typ gammal gubbe/ung tjej). Alltså sånt som man verkligen inte vill bli tänd av. Har det hänt er?

• Svar på tråden En fråga till TJEJER som gillar tvång/age play
  • TyskMamma

Nej inte i verkligheten. Då tycker jag bara jättesynd om tjejerna i fråga. Men det kan hända att jag blir tänd om jag ser en våldtäkt på film(inte porrfilm, utan normal spelfilm där en eller flera våldtäktssener förekommer.)

• Anonym (tjej)

Ja, men jag menade ju en spelfilm så klart!

• Anonym

Anonym (tjej) skrev 2008-08-21 12:33:14 följande:

Jag vet att många tjejer fantiserar om och tänder på age play typ gammal gubbe/ung tjej-lekar eller "våldtäkts"-lekar. Men min fråga är om någon av er blivit tänd av se typ en våldtäkt i en film eller läsa om något övergrepp (typ gammal gubbe/ung tjej). Alltså sånt som man verkligen inte vill bli tänd av. Har det hänt er?
    Tyvärr är det så... Jag har svårt att acceptera den delen, precis som du säger VILL man verkligen inte bli tänd av det. Men det blir jag.
  • Anonym (me to)

Jag med, och precis känner jag som ni att det inte känns riktigt bra.

• Anonym (tjej)

Det är väl säkert för att det påminner om ens fantasier eller så. Det känns ju självklart inte bra, däremot är det skönt att veta att det finns fler :)

• Anonym

Ja, det är ju inget man är stolt över direkt. Och blir jag vääldigt tänd av att läsa porrnoveller med såna teman också.

Men det är ju bara fantasier och ingenting som gör någon annan illa. Så försöker jag tänka.

• Anonym

Men det som skrämmer mig när jag läser porr är att jag är rädd att de som skriver de här porrnovellerna är typ pedofiler på riktigt och skriver om sånt som har hänt.

Fast oftast märks det ju att det bara är fantasier för dem också. Hoppas jag i alla fall...

Annars har jag nog slutat skämmas inför mig själv (fast det är ingenting jag är direkt öppen med)- även om jag inte tycker om mina reaktioner jämt.

• Anonym (tjej)

Jag vågar inte heller läsa såna porrnoveller, tänk om något riktigt "psycho" skrivit dem.

• Anonym

Anonym (tjej) skrev 2008-08-22 07:15:23 följande:

Jag vågar inte heller läsa såna porrnoveller, tänk om något riktigt "psycho" skrivit dem.
    Jag kan faktiskt inte låta bli...

Ibland gör jag det inte på jättelänge- men till slut blir jag för sugen.
  • Anonym (tjej)

Jag brukar lugna mig med att JAG är ju inte intresserad av barn, utan jag vill ju liksom vara "barnet", alltså underlägsen/dominerad. Är ni likadana?

Svar på tråden En fråga till TJEJER som gillar tvång/age play