Nykär, men samtidigt lycklig; mitt ex har träffat en annan!
Jag tog initiativet till att bryta med mitt ex sedan 3 år tillbaka för ungefär 6 månader sedan.
Jag och exet hade det riktigt jobbigt under vårt sista år tillsammans, med bl.a. otrohet och en abort som tog otroligt hårt på mig.
Jag träffade en ny kille som jag blev helt galet förälskad i och lämnade mitt ex. Alla mina vänner var överens om att jag hade stått ut längre än jag borde ha gjort, och alla tycker att min nya är fantastisk!
Jag och den "nya" är mycket lyckliga, just nu har jag har svårt att arbeta för jag drömmer mig bort till kvällen och vet att han känner samma. Vi är nykära, och jag ser min framtid med honom.
Den gamla var nog aldrig egentligen riktigt "rätt". Han kämpade i 6mån för mig, jag har hela tiden upplevt som att jag mest resonerade mig fram till att vi skulle bli ett bra par. Jag har saknat mkt; bra sex, genuin förståelse och respekt, och dessutom var våra värderingar mkt olika varandra.
Nu har exet träffat en annan och jag känner mig helt plötsligt ledsen och kan inte sätta fingret på varför. Fan det handlar definitivt INTE om att jag vill ha tillbaka honom.
Varför reagerar jag så här? Känner mig vilsen.