• Mikka82

Någon som jobbar för citymail? vad har ni för lön??

Halloj!
    Har precis fått jobb på citymail och börjar på måndag. Men jag har glömt att fråga vad lönen ligger på :P
    Någon som vet? Blir ju lite nyfiken på den fronten med nu när jag fick jobbet =)

• Svar på tråden Någon som jobbar för citymail? vad har ni för lön??
  • Naturligt
    Mikka82 skrev 2008-08-21 15:48:36 följande:
    Halloj!Har precis fått jobb på citymail och börjar på måndag. Men jag har glömt att fråga vad lönen ligger på :P Någon som vet? Blir ju lite nyfiken på den fronten med nu när jag fick jobbet =)
    tar man inte reda på det så man vet att man kan betala sina räkningar???
  • Den tjugosjunde

Tog du inte reda på vad dom kunde erbjuda för lön när du pratade med dom?

• Lizard19

Kanske bättre med ett jobb än inget alls så man kanske blir så glad att man glömmer fråga... =)

Det kubike på.....
  • Severus

Står inte lönen i avtalet?
    Så har jag iaf alltid haft, svart på vitt, och så nya papper vid löneförhandlingar.

Våga Vägra Östrogen
  • Mikka82

bla bla, det var ju inte riktigt det som var grejen. Nu bor jag så pass till + ingen utbildning så jag ska nog vara glad för det jobb jag får!
    Om man inte vet nåt om personen eller personens livssituation i fråga så behöver man ju inte skriva såna kommentarer heller.

• Mikka82

har inte skrivit nåt papper än, det gör vi på måndag då dom ringde idag och frågade om jag fortfarande var intresserad och tog mina uppgifter. får ju säkert reda på det i papprena på måndag men blev lite nyfiken just nu bara.

• Den tjugosjunde
    Mikka82 skrev 2008-08-21 15:52:54 följande:
    bla bla, det var ju inte riktigt det som var grejen. Nu bor jag så pass till + ingen utbildning så jag ska nog vara glad för det jobb jag får! Om man inte vet nåt om personen eller personens livssituation i fråga så behöver man ju inte skriva såna kommentarer heller.
    Och berättar man inte lite mer utförligt då får man räkna med att få frågor som många ställt tillbaka. Det är bara frågor inga elaka kommentarer som jag ser det.
  • Micke81

Vet tyvärr inte vad lönen ligger på men grattis till jobbet.
    Hade ju alltid kunnat ringa till facket och höra, men nu är det ju helg.

• Celestial

Jag såg en annons ganska nyligen från Citymail, lönen var 88 kr/tim stod det där.

• Celestial

Ursäkta, jag blandade ihop det, 94 kr/tim var det på Citymail.

Svar på tråden Någon som jobbar för citymail? vad har ni för lön??