Ni med magkatarr...
Har i ungefär två veckor mått väldigt dåligt och varit enormt trött. Var helt säker på att jag var gravid, men har tagit två tester och det är jag tydligen inte.
Gick till en läkare i förrgår och allt tyder på att jag har magkatarr, ganska kraftig sådan.
Min sambo jobbar i Sthlm så jag är ensamstående mamma till en vild och glad 9 månaders tjej. Det är stressigt och jag harfullt upp från morgon till kväll, men den värsta stressen kommer nog från insidan. Är en väldigt "orolig själ" och nojjar ofta upp mig för saker som ännu inte hänt och som jag inte ens vet kommer hända. Oroar mig mycket för framtiden och har en förmåga att älta det förflutna. Antar att det är här mina magproblem kommer ifrån. Ah well...
Fick utskrivet Omeprazol Merck och har alltså ätit dom i tre dar nu. Vet inte om jag känner så stor skillnad. Saken är den att jag inte (vad jag upplever det) har några sura uppstötningar, kanske något på kvällen, men inte mycket. Men jag mår FRUKTANSVÄRT illa, som graviditetsillamående, nästan HELA dagarna och det går över när jag äter nåt (men jag kan ju inte äta hela tiden.)Ofta får jag svettningar och blir helt yr, har ont i magen.. det är skitjobbigt!
Vet inte vad jag ska göra... Är det såhär???