• Risifrutti

tips på sensuella filmer?

hej alla glada!
    finns det nån som har nåt bra tips på nån romantisk/halvt erotisk film? alltså INGEN porrfilm utan det jag är ute efter är något mer sensuellt?
    jag och min man tänkte ta och ha några mysiga filmkvällar så skulle vara kul med några bra förslag... :)

• Svar på tråden tips på sensuella filmer?
  • Risifrutti

är inte rambo nån typ av en äventyrlig film?

• OMWF
    Björkman skrev 2008-08-22 02:32:12 följande:
    Rambo III
    Hahaha!

Jag tror dom har massa grejer för sig i Eyes wide shut. Den är iaf helt sjuk. Annars kan ni fixa en säsong av The L word.
  • Björkman
    Risifrutti skrev 2008-08-22 03:39:15 följande:
    är inte rambo nån typ av en äventyrlig film?
    Beror väl på hur man ser det....
  • VIXIE

Chocolat(hur det nu stavas?) är väl trevlig.Aldrig fel med Johnny Depp!!

• Risifrutti

hmmm jaa vilka bra tips.... fler? :D

(ska försöka ladda ner l world också (hoppas den är bra), handlar den inte om lesbiska par eller något?)

• OMWF

Jo massa lesbiska människor, men det är ju det som är poängen. I säsong 1 är det dock sjukt mycket heterosex, jag känner faktiskt ingen som uppskattade det.

• isisisis

Sex,lögner och videoband tycker jag är precis en sådan film du beskriver.

Gillar den skarpt.

• Knubbe12

Basic Instinct kanske... eller Postmannen...

• Knubbe12

True Romance (Christian Slater & Patricia Arquette). Både sex, romantik och "action"!

• Knubbe12

Ooo, nu vet jag: Sea of Love! Spännande och sexig!

• Risifrutti

ooOo vad många bra förslag :D

• Risifrutti

såg eyes wide shut idag HAHA den var ju helt sjuk

blev kär i chokolat filmen och sex lögner och videoband var också väldigt bra...

fler förslag kasnke? :D

• Dovey

Hej!
    Jag skulle nog vilja ha lite vassare sensuella äventyr på video? Det finns ju något som kallas för lite mer kvinno-porr. När det är mer handling, dialog och åtrå istället för pang på rödbettan. Har någon en sådan film att rekommendera?

Pionat glömmer jag aldrig. Det var första gången jag såg ett samlag på tv. Jag var inte gammal, men tyckte det var väldigt spännande och sexigt.

• droppan

en sensuell film som är riktigt bra är Unfaithful med richard gere, diane lane och oliver martinez den brukar gå hem hos både tjejen och killen med bra story och samtidigt sensuell.

Svar på tråden tips på sensuella filmer?