• Anonym (bedragen?)

Sambo medlem på knullkontakt............

För ca 2 år sen var min sambo otrogen med en tjej i "fyllan och villan". Berättade det själv för mig och vi bestämde oss för att fortsätta tillsammans. För någon månad sen såg jag att han var inne på knullkontakt när han trodde att jag hade somnat. Släckte ner sidan när jag kom upp. Konfronterade honom med detta och då sa han att det var första gången. Blev ändå misstänksam och har inte kunnat släppa detta sen dess. Loggade in på hans konto på datorn och googlade på knullkontakt. Då kom diverse olika konversationer, bla stämma träff, chatta, komplimanger till tjejer osv. Han har även en hotmailadress där det kommit inloggningsuppgifter till passion.com och knullkontakt. Konfronterade honom igår och han förnekar att han varit inne. Säger att det bara var den gången jag kom på honom. Erbjöd mig att visa honom vad jag hittat men han orkade inte i går kväll. Vad ska jag göra? Saker kan väl inte bara lagras på datorn utan anledning?!?! Jag har oxå blivit medlem för att kunna kolla på vad han hittar på. Han tog av sig sin förlovningsring i våras för att den har blivit för liten.....

• Svar på tråden Sambo medlem på knullkontakt............
  • Anonym

nått skumt är det ju. hur är han egentligen? Går han att lita på? Det är ju inte meningen att man ska behöva vakta och kolla sin sambo. om han är ärlig och inte har nån direkt mening att gå in där så har han ju inget att dölja men det verkar han ju ha. ställ krav!!!!!!!

• Anonym (ok)

är det verkligen nåt att gå vidare på då?? Här skriks det DUMPA för minsta lilla men detta tycker jag var att gå lite över gränsen när otrohet har skett innan. Jag resonerar så här: ett förhållande ska bygga på kärlek, respekt, trohet och tillit. I erat fall finns varken trohet eller tillit eller respekt. Om man inte kan lita på den andre, vad finns det då att bygga på? Familjerådgivning är mitt enda råd om du vill fortsätta relationen. Tänk så här. Vad skulle du ge för råd till en vän som berättade detta för dig? Killen kan då inte ha känslor för dig om han reggar sig på knullkontakt och planerar att träffa andra, och dessutom ljuger för dig. Man ska väl inte behöva göra en egen sida för att hålla koll på vad killen gör där??

• Isorfidien

Det här inlägget kunde ha varit skrivet av mig... inlägget har faktiskt skrivits av mig men för ett par månader sedan och av mig då och inte av dig som är TS här men då gällde siten kk.se
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m32505515.html

Numera är jag inte längre anonym gällande det som hände. Även min man förnekade att han varit in dit - tills jag visade honom de print screens jag gjort av hans profil och de bilder han lagt ut på siten och de konversationer han haft.

Det här är tyvärr ett väldigt vanligt fenomen har jag upptäckt på senare tid.

• Anonym (.....)

Ursäkta, men vilken gris han verkar vara?!

Visst vissa saker kan lagras på datorn. Men om du hittat hans konversationer och det så är han ju bara en stor fet lögnare?!

Fan vad arg jag hade blivit, jag lider med dig! Hade också ett ex som betedde sig så. Han såg mig aldrig mer sen.

Varför tar han av sig förlovningsringen, bara för att den är för liten? Det går fakiskt att fixa till och kostar inte alltför mkt. Om han verkligen ville ha den påsig hade han kanske fixat det?

Konfrontera honom igen och låt dig inte trampas på ts!

*styrkekramar*

• JLS

Du vet nog själv hur fallet ligger till, sånt känner man instinktivt tror jag. Självklart är du inte så dum så du skulle gå på att det var första gången haha, vilken slump att det var den gången du kom på honom

Killar tror verkligen att alla tjejer är korkade och går på sånt och jag tar för givet att du inte är det ts.

Det låter som du bör se dig om efter bättre saker i livet än honom, verkar vara en riktig loser som håller på med sånt. Jag hade dumpat och ja det är lättare sagt än gjort men jag har också dumpat så... Flört

♥ Julia 080626 ♥
  • Anonym (bedragen?)

Innan otroheten för 2 år sen så litade jag blint på honom. nu vet jag inte vad jag känner för honom längre. Är uppgiven, ledsen, sårad. Vi provade fam rådgivning i vintras, pga att vi inte hade samma tankar om framtiden. Men det gav absolut inget.

• JLS
    Anonym (bedragen?) skrev 2008-08-22 08:04:07 följande:
    Innan otroheten för 2 år sen så litade jag blint på honom. nu vet jag inte vad jag känner för honom längre. Är uppgiven, ledsen, sårad. Vi provade fam rådgivning i vintras, pga att vi inte hade samma tankar om framtiden. Men det gav absolut inget.
    Mkt förståeligt att du är ledsen, jag har varit i samma situation med en gris till ex och inget har varit bättre än när jag dumpade hans feta arsle
    ♥ Julia 080626 ♥
  • JLS

Förresten har ni barn ihop?

♥ Julia 080626 ♥
  • Isorfidien

Och det här måste kännas som ett stort svek från hans sida. Jag tycker så synd om dig för jag vet hur det känns. För min del gjorde den här upptäckten att jag bröt upp från ett nästan 9 år långt förhållande för det fanns inte så mycket mer att säga efter att jag sett vad min man skrivit om oss i sin presentation.

Önskar jag kunde komma och ge dig en stor kram.

• Anonym (bedragen?)

Nej vi har inte barn ihop. Hade dock planer på det.

Svar på tråden Sambo medlem på knullkontakt............