Sambo medlem på knullkontakt............
För ca 2 år sen var min sambo otrogen med en tjej i "fyllan och villan". Berättade det själv för mig och vi bestämde oss för att fortsätta tillsammans. För någon månad sen såg jag att han var inne på knullkontakt när han trodde att jag hade somnat. Släckte ner sidan när jag kom upp. Konfronterade honom med detta och då sa han att det var första gången. Blev ändå misstänksam och har inte kunnat släppa detta sen dess. Loggade in på hans konto på datorn och googlade på knullkontakt. Då kom diverse olika konversationer, bla stämma träff, chatta, komplimanger till tjejer osv. Han har även en hotmailadress där det kommit inloggningsuppgifter till passion.com och knullkontakt. Konfronterade honom igår och han förnekar att han varit inne. Säger att det bara var den gången jag kom på honom. Erbjöd mig att visa honom vad jag hittat men han orkade inte i går kväll. Vad ska jag göra? Saker kan väl inte bara lagras på datorn utan anledning?!?! Jag har oxå blivit medlem för att kunna kolla på vad han hittar på. Han tog av sig sin förlovningsring i våras för att den har blivit för liten.....