• Anonym (undrande)

Kolla på porrfilm tillsammans, hur gå det till?

Ja lite så lyder frågan. Jag har aldrig kollat på porrfilm innan men har blivit lite sugen nu när jag är gravid..
    Jag undrar lite hur det brukar gå till?Sluter det med att man har sex eller onanerar man tillsammans?
    Vilken film ska man välja?

• Svar på tråden Kolla på porrfilm tillsammans, hur gå det till?
  • Dorian Ertymexx

Jo, man tittar på tv-skärmen tillsammans. ;)

Det bestämmer ni välan själva hur ni vill göra, tror inte det finns någon direkt norm för det.

Ingen aning... noll koll på sådant, men förslagsvis något ni båda gillar? Jag inbillar mig att det brukar stå vad det handlar om även på p-rullar, så ni kan välja så...

• Anonym (undrande)

Okej, fick ju liite svar på min fråga. Brukar man tycka om att se det med sin partner då eller blir det pinsamt?

• MaijaO

Det kan vara lite pinsamt i början som allt annat som har med sex att göra när man gör det första gången. Men lägg inte in för mycket funderingar om hur det "ska" vara innan utan välj ut en film som verkar ligga på ett plan som tilltalar er och sen sätter ni er och tittar helt enkelt. Vad som händer sedan är det bara ni som bestämmer.

• Anonym

Anonym (undrande) skrev 2008-08-22 09:39:54 följande:

Okej, fick ju liite svar på min fråga. Brukar man tycka om att se det med sin partner då eller blir det pinsamt?
    Ibland, ibland inte... det är ju lite av en vanesak.
    Kan ju vara bra att börja med någon lite snällare och mer erotisk porrfilm, då blir det nog mindre pinsamt om det är det du är rädd för.
    Sen vad som händer då ni tittar på filmen kommer du att märka, det faller sig ganska naturligt vart det leder.
  • tumle

Har precis själv börjat kolla med min pojkvän nån gång ibland, det är inte alls pinsamt så det har nog väldigt mycket att göra med hur trygg man är med sig själv och i sitt förhållande. Gillar själv att ha sex medans man tittar, börja ligg i sked, han bakom. Gillar om han ligger och smeker mig medans och sen börjar med att tränga in bakifrån. Förhöjer allt att se och känna men men vet inte hur andra tycker. Det här var bara ett förslag som jag tror kanske hjälper. Känns nog mer avslappnat en att sitta bredvid varandra och sen kanske undra hur man ska börja eller vem som ska göra vad om man är lite spänd. Hur som helst borde spänningen släppa fort och kåtheten ta över så går allt av sig själv!!! Lycka till

• Anonym (undrande)

tumle: det låter ju som en bra början kanske..

Vad finns det för filmer då? jag är ju nästan helt ovetande om sånt här.
    Ville bara överraska min man nångång och se hur det tar sig...

• Anonym (kvinna)
    tumle skrev 2008-08-22 10:01:27 följande:
    Gillar själv att ha sex medans man tittar, börja ligg i sked, han bakom. Gillar om han ligger och smeker mig medans och sen börjar med att tränga in bakifrån.
    Det där låter bra!

Hm, jag ska nog föreslå nåt sånt till helgen jag med känns det som... Mums ;)

Men till TS, porrfilmer finns för alla smaker. Är det något speciellt som du och din man gillar?

Det är väl bra om du väljer en film som du kan känna dig bekväm med. Tror du att du skulle tycka om att se en kvinna bli påsatt av flera män i alla hål utan särskilt mycket handling innan, eller är du mer intresserad av handling som leder till sex mellan två personer?

Fundera på vad som skulle passa dig bra, och/eller gå och prata med någon som jobbar i en affär som säljer sexleksaker. De brukar ofta veta vilket utbud som passar vem!
  • Anonym

Jag brukar inte se porrfilm med min man, men med grannen istället, vi börjar kvällen med chips, öl, dricka o godis, bläddrar oss genom filmutbudet på canal+ och tv1000 kanalerna, och ofelbart hamnar vi alltid mitt i någon porrfilm.

Och det slutar alltid med att vi har sex i soffan.

Det är härligt, testar alltid något nytt varje gång, och det är spännande och lite förbjudet.

• Anonym (oj!)
    Anonym skrev 2008-08-22 10:39:29 följande:
    Jag brukar inte se porrfilm med min man, men med grannen istället, vi börjar kvällen med chips, öl, dricka o godis, bläddrar oss genom filmutbudet på canal+ och tv1000 kanalerna, och ofelbart hamnar vi alltid mitt i någon porrfilm.Och det slutar alltid med att vi har sex i soffan. Det är härligt, testar alltid något nytt varje gång, och det är spännande och lite förbjudet.
    LITE FÖRBJUDET????
    Sex med grannen...
    Känns som rätt mycket förbjudet!
  • Anonym (undrande)

Lite förbjudet?
    Då är du ju otrogen?

Anonym skrev 2008-08-22 10:39:29 följande:
    Jag brukar inte se porrfilm med min man, men med grannen istället, vi börjar kvällen med chips, öl, dricka o godis, bläddrar oss genom filmutbudet på canal+ och tv1000 kanalerna, och ofelbart hamnar vi alltid mitt i någon porrfilm.Och det slutar alltid med att vi har sex i soffan. Det är härligt, testar alltid något nytt varje gång, och det är spännande och lite förbjudet.
    Jag har ingen aning om vad det är jag är intresserad av att se eftersom jag aldrig sett någon porrfilm men att det är lite mer förspel låter väl som min grej eftersom det är så vi har det själva....
Svar på tråden Kolla på porrfilm tillsammans, hur gå det till?