• Zofye

Vad ge som tack till kattvakt?

Svärföräldrarna var kattvakt när vi var utomlands (dom hade honom i ca 6 dagar).
    Vi tänkte ge dom nån lite sak som tack för att dom ställt upp.
    Choklad eller nått annat godis går fetbort, svärmor bantar och äter inget socker öht. Blommor är heller ingen höjdare, svärfar är allergisk mot det mesta..
    Tips?
    Inget multidyrt tänkte vi

• Svar på tråden Vad ge som tack till kattvakt?
  • Pucko Buffy

Jag var på semester en vecka och min väninna passade mina kissar. Jag köpte en söt kattavla som jag visste hon gillade i present, som tack för hjälpen.

Köp en skål eller något bra att ha.
    Ex ljus, servetter (linne är fint) samt servettringar. Eller varför inte två fina muggar om de dricker te eller kaffe. En bok eller talbok är oxå kul att få och inte allt för dyrt. Vill man lyxa till det kan man köpa ex några finare sängkläder eller något annat man vet de kan behöva.

Lycka till

• lillymore

Någon fin uteblomma till hösten? Ljung eller så i kruka kan vara jättefint =)

• Zofye

Åh, vilka bra tips, tack 

Vin dricker dom (tror jag om nu inte svärmor avstår från det också när hon bantar..?)

Och skål eller sånt var ju också ett kul tips. Kattavla är nog inte riktigt deras grej, SÅ överdrivet förtjusta i katter är dom inte  Dom är dessutom allergiska..! Och har ändå ställt upp och haft vår kelgris!

Sambon pratade om att bjuda dom på middag på restaurang (och sa namnet på dyraste stället i stan) så jag hickade till då det kommer kosta några tusen... SÅ dyrt behöver det ju inte vara.. Tycker jag
    Men kanske en middag på restaurang som inte är så svinigt dyrt.. (Inte max eller nått pizzahak såklart )

• Pucko Buffy

Ja bjud dem på middag det låter ju kanonbra

• Pucko Buffy

Svärmor får väl avstå bantningen just den dagen och unna sig lite vin och en god efterrätt oxå

• Zofye
    Svar på #6
    Är det fult av oss att i samband med den släppa bomben att dom ska bli farmor och farfar ?
    (har inte berättat nått ännu)
  • Pucko Buffy

Nää perfekt tillfälle juh.. hehe
    har du varit på ul och fått en bild hade jag nog gett den inramad i ett foto. Alternativet är ju att bjuda dem på middag hemma och överräcka en sådan present. Har du inget foto så köp ett par babysockar åt dem eller om svärmor stickar... ett par nya stickor och ett gulligt mönster med en lapp till att om hon vill får hon gärna.

Grattis till kommande liten

Svar på tråden Vad ge som tack till kattvakt?