• livetärenhoraochjagharingapengar

Herbert eller Hebbe?

Herbert och kanske kallas för Hebbe, eller bara Hebbe?

• Svar på tråden Herbert eller Hebbe?
  • spöke

Hmmm... Hebbe är sött, men kanske för mycket smeknamn över det. Herbert är jag inte jätteförtjust i. Herman då?

jag har redan en Herman
    Adrian Herman Helmer och Aaron

jag älskar namnet Vincent men det börjar bli så vanligt så då lutar det åt Caesar, men ska det passa ihopmed de andras så kanske Helge?

Hebbe e lite coolt

• singstar76

Nej jag gillar inte dem namnen.
    men det är ju inte jag som ska döpa mitt barn till det. Tycker du namnet passar ditt barn så ska du naturligtvis döpa det till det oavsett vad vi  andra tycker. Glad

Edward 071006 - mammas mysgroda
    singstar76 skrev 2008-08-24 13:30:32 följande:
    Nej jag gillar inte dem namnen.men det är ju inte jag som ska döpa mitt barn till det. Tycker du namnet passar ditt barn så ska du naturligtvis döpa det till det oavsett vad vi  andra tycker.
    jo det hade jag tänkt men tack för omtanken
  • spöke
    livetärenhoraochjagharingapengar skrev 2008-08-24 13:27:53 följande:
    jag har redan en Herman Adrian Herman Helmer och Aaronjag älskar namnet Vincent men det börjar bli så vanligt så då lutar det åt Caesar, men ska det passa ihopmed de andras så kanske Helge?Hebbe e lite coolt
    Åh

Kanske en Alvar eller Allan? Eller Hugo?

Annars gillar jag Folke.
  • willelille

Åh jag önskar att jag vågade och fick lov av sambon att döpa barnet till Herbert! De är så coolt tycker jag!

• Ensam med 5

ts här - men har bytt nick

jag ääääälskar Vincent dock oxå men det börjar bli sååå vanligt och jag hatar vanliga namn - det blir till att klura på  - kan ju hända att man lyckats göra en flicka för första gången oxå

BF 090510
Svar på tråden Herbert eller Hebbe?