• Anonym

Min dotters navel är helt infekterad och röd?

ja min dotters navel är helt röd å lite infekterad ser det ut som

varför då.. ???

såg det nu vid ett blöjbyte.. den har läkt jätte fint och varigt helt normal sedan hon var ca 3 veckor och nu när hon är 4 mån blir den så här =S

• Svar på tråden Min dotters navel är helt infekterad och röd?
  • SunnyBunny

Min dotter har även hon haft infekterad navel två gånger. Vi åkte in till BVC och fick nån salva som dem spruta in i naveln och sen vart det bra.Varför är nog svårt och svara på, det blir så ibland..

• Bebis

Blöjan ligger ju ofta och skaver precis där så det kan vara lite känsligt, vår son fick till o med antibiotika för en infektion han hade där.

Don't Panic
  • Anonym
    blipblop skrev 2008-08-22 15:59:33 följande:
    Har precis hänt oss också!www.familjeliv.se/Forum-3-22/m35040265.html
    ja jätte konstigt, har en son sedan innan å det här hände inte med honom, trodde att om den en gång läkt så har den så blev lite chockad nu !!
  • Anonym
    SunnyBunny skrev 2008-08-22 16:00:46 följande:
    Min dotter har även hon haft infekterad navel två gånger. Vi åkte in till BVC och fick nån salva som dem spruta in i naveln och sen vart det bra.Varför är nog svårt och svara på, det blir så ibland..
    okej ska kontakta dem om det inte blir bra... vi började på babysim i måndag blir rädd att det är därför =/
  • Anonym
    Bebis skrev 2008-08-22 16:02:12 följande:
    Blöjan ligger ju ofta och skaver precis där så det kan vara lite känsligt, vår son fick till o med antibiotika för en infektion han hade där.
    okej jo det kan va därför.. bara det inte är nått jätte farligt så blir jag glad
  • Bebis

Åk till bvc och kolla, går ju fort att få salva eller medicin så hon blir bra igen

Don't Panic
  • Bebis

Och se till att hålla det rent i helgen bara och låt det luftas om ni har möjlighet. Räcker nog om ni åker på måndag om det inte blir bättre.

Don't Panic
Svar på tråden Min dotters navel är helt infekterad och röd?