• MrsHawkins

Hur gömma proppskåp?

Vi ska fortsätta renovera våran lägenhet(hallen)o nu vill vi gömma proppskåpet som sitter där på en vägg.

Nån som har något kul tips? Vi är inne på att bygga nån form av "låda" som sätts fast med magnetlås mot väggen men en slät yta ser så tråkig ut. Hur ska vi göra lådan "roligare"? Vi vill inte klä den med tapet iaf!

Tips nån?

• Svar på tråden Hur gömma proppskåp?
  • MrsHawkins

Nån som har nåt tips?

• frulan

Vi håller oxå på att totalrenovera och vårt skåp är så lägligt placerat att det är precis där vi har våra kökshyllor
    Vi gjorde som så att vi gjorde en träram som vi betsade i samma färg som hyllorna (mörkbrun) och i den satte vi en spånskiva vi målade med färg som man kan skriva med krita på. Ett hål i varje hörn så vi kan "ta ut" skivan om vi behöver flippa en propp.

Jättefint

• Sammet

Eller hål på hela framsidan som ett snyggt mönster.
    Ger ju ventilation också.

• linda87

få dte att se ut som ett skåp med en snygg lucka på (nyckelskåp) om läet tillåter!

• Zazla

Åh, frulans förslag var ju jättebra. Det ska jag fixa i vår nya hall vare sig där är ett proppskåp eller inte

• Zazla

Åh, frulans förslag var ju jättebra. Det ska jag fixa i vår nya hall vare sig där är ett proppskåp eller inte

• PrincessOfIce

Det var bra tips angående proppskåpet..
    Jag har mitt i hallen precis utanför ungarnas sovrum..
    Ska måla om i hallen när vi får tid och då funderar jag på att måla skåpet i samma färg som väggarna och på så sätt kamouflera det anskrämliga proppskåpet..
    Så har vi gjort i alla lägenheter som vi har bott i..
    Funkar kanon..

• jojjsa

En vän till mig har en målad svart cirkel på proppskåpet. Strax under har han limmat på en liten pinne så det blev en fågelholk! Det var fint och man kan ju sätta dit en fågel om man vill oxå..

Svar på tråden Hur gömma proppskåp?