• tjejen87

liten sexig present/överraskning?? HJÄLP!

hejsan
    jag & min pojkvän firar snart 4år tillsammans.
    får inte ofta barnvakt och har inte mycket tid alls för varandra, men nu har vi det :D
    ska ligga på hotell, och nu undrar jag vad ska jag ge honom/göra för honom? vill ge/göra något alldeles extra =)

• Svar på tråden liten sexig present/överraskning?? HJÄLP!
  • Tompaslillsyrra

haha va kul, vi firar oxå snart 4 år men vi vill inte ligga på hotell haha.. (har skrivit en tråd)
    Massera varann är ju alltid gött =P hmm.. dansa för honom, eller har du nån låt som du länge velat sjunga för han, sen kanske dansa en trudilutt till den?
    Jag skulle vilja sjunga "du är min man" med Benny Anderssons orkester & Helene sjöholm, men jag törs inte haha.. måste nog var lite rund under fötterna innan =D
    Har du nån idé till oss? =P

• Liloli

Köp kärleksspelet (typ 150 kronor) och nya underkläder och överraska honom med tända ljus i sovrummet. (Förbered allt när han står i duschen) FUNKAR!

• Johanna01

Något många killar skulle uppskatta är snygga lättklädda bilder av sin kvinna, fotade med ett mjukt ljus och en del detaljbilder.

• Mizz Emma

Ett häfte eller nåt liknande som man kan köpa i skämtbutiker som där e presentkort på bla. sex på valfritt ställe å andra roliga saker.. det uppskattas alldeles säkert ;)
    Sen kan man ju laga hans favoritmiddag å tända ljus å bara ha de mysigt.. jag har inte världens bästa fantasi men min kille blir glad bara man ger honom extra mycket uppmärksamhet ;)

Svar på tråden liten sexig present/överraskning?? HJÄLP!