• Angdev

Vad tycker ni om Marie Lehman?

Själv har jag stört mig på henne i flera år. Ska man hålla i ett tv-program så måste man ju se någorlunda ok ut. Hon verkar vara en typisk kvinna som försöker se ut som hon är 20 i sitt lång, ofta lockade hår trots att hon passerat 40. Nu när hon varit nere i Peking och hållit i studion där så verkar det som om hon inte har haft mer än 3 ombyten.... Riktigt bedrövligt att SVT inte kan skicka ner någon bättre dit!!!

• Svar på tråden Vad tycker ni om Marie Lehman?
  • Dadindacity

Jag stör mig inte alls på henne, men jag har hört av flera kvinnor i min omgivning att dom gör det och jag förstår inte riktigt varför? Jag trodde att det skulle vara ännu mer störande om man skickade en helt okunnig bimbo till Beijing bara för att hon skulle se bra ut i rutan, än nån som inte bryr sig om sitt utseende eller sin klädsel utan låter svt sköta stylingen?

• Millan83

jag tycker hon verkar skön! har dock stört mej på den där svarta halternecktopen hon haft på sej varje gång jag sett henne de senaste veckorna!

• Atamon

Jag tycker Lehman är helt okej. Det där med att hon tydligen haft samma kläder (eller likadana kanske) har jag inte ens tänkt på trots att jag ibland reagerar på klädval på tvfolk Men jag har också hört flera som stört sig på Lehman, både män och kvinnor (mest kvinnor faktiskt) och jag tror att de gör det eftersom hon diskuterar sport med män på mäns vis.
    Hellre tre Lehman är en Jonas Karlsson i alla fall.

• Dadindacity
    Atamon skrev 2008-08-25 18:02:16 följande:
    Hellre tre Lehman är en Jonas Karlsson i alla fall.
    Ja herregud. Jonas Karlsson är det värsta som hänt tevesverige någonsin.
  • ChokladBanan

Jag gillar Lehmann. Tycker att hon är trevlig, skönt avslappnad och en duktig sportreporter. Kul att hon var med under OS.

Svar på tråden Vad tycker ni om Marie Lehman?