6 år och vill bara vara med mamma!
Alltså jag vet inte vad jag ska ta mig till snart! Min son är 6 år i November och han vill inte lämnas någonstans! Inte hos Farmor som han har sovit hos tusen gånger sen han va liten och inte hos mormor där han oxåvarit tusentals gånger, han vill inte vara på kalas själv och VÄGRAR vara på förskolan själv grejen är oxå sån att vi precis har flyttat eller inte direkt precis, vi har snart bott här i ett år nu, allt började väll egentligen när hans lillasyster kom till världen och sedan flytten efter det har han blivit totalt omöjlig! vi försökte lämna honom första dagen på skolan men de ringde redan efter en timme.. nu måste vi göra en inskolning på honom men jag är rädd för att det här inte funkar heller.. han vill ju inte ens vara med folk han känner och har känt sedan han föddes?! jag e helt vilsen, hur ska vi göra? han vill ha med mig överallt.. jag e med på kalas för att han ska lära känna sina nya klasskompisar å jag e emd honom på förskolan för att han ska lära sig rutinerna och lära känna fröknarna och barnen men hur länge ska det här hålla på? hur ska man göra, när mormor kommer å frågar om han vill med ut och åka ska man tvinga med honom eller ska han få sin vilja fram och stanna hemma?
Fan vad jobbigt detta är!