• Sosso 24

Pilates och resultat

Ni som är Pliates anhängare, ser ni nån resultat, Isåfall vilket? Jag har precis investerat i en träningsvideo? I videon säger de att man inte går ner i vikt av att träna pilates men man kan bli smal? Påvilket sätt menar de då?? Nån som vet??

• Svar på tråden Pilates och resultat
  • suzolina

förbränner fett samt trnar muskler ...musklerna sträcks ut och man formar krroppen. jag har kört i kanske två veckor och än så länge syns det int eså mycket men jag känner at tmin mage börjat bli mindre. har ganska mycket mage sen graviditeten och kejsarnittet och vanliga situps ger inga resultat...

• Lizza

man får bätter kroppshålling, man tränar muskel å får bättre kondis

• Sosso 24

suzolina- Vilken video tränar du till? (om det nu är video).

• suzolina

körde bacis för att lära mig alla rörelser riktigt det är ju en hel del med andning och sånt och sen den där 20 minuterspasset.
    i förrsår körde jag advanced men skit vad svårt det var :) men skam på den som ger sig ...hinner jag och orkar blir det avanced annars 20 minuters

• Ida 1981

Hur många gånger i veckan kör ni ? Jag har köpt Amelias Power Pilates dvd och har bara kört två gånger hitills. Men jag är sur för att jag inte klarar alla övningar men det kommer väl.

• suzolina

hej ida jag har winsor pilates och första gången var det tre övningar jag inte klarade av, en klarade jag inte alls de andra två fick jag göra den lättare varianten som visas . nu efter bara två veckor klarar jag de två utan problem men den tredje är omöjlig fortfarande men jag tror det kommer. jag har satt upp mål tre gr veckan men det har faktiskt varit upp till 5 ggr per vecka ..

• Babette

suzolina

Vad hette videon du hade? Och var finns den att köpa? Finns den på nätet att beställa?

Tack på förhand =) // mvh babette

• suzolina

heheh vågar jag skriva det här - snälla anmäl mig inte jag hade verkligen ointe rpd att köpa den hihihh
    den heterr winsor pilates , går att köpa via tv shop- har ni missat den reklamen :)
    men jag har bränt den av min vännina som i sin tur har laddat enr den från nätet :)

• Babette

Hihi, okej tack för tipset ;) // kram

Svar på tråden Pilates och resultat