• Nina 07

    Kända manliga fotomodeller?

    Vilka fler kända manliga fotomodeller finns det förutom Marcus Schenkenberg och Fabio?? Hjärnstopp just nu... Vill ha dom som man genast vet är fotomodeller när man hör namnet. Någon som vet?

  • Svar på tråden Kända manliga fotomodeller?
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

    Fabio är väl snarare tantsnusk omslagskarl

    Hittade en länk men jag känner inte igen så många, minns nått program på E där de listade en del modeller jag kände igen men vars namn jag inte lagt på minnet

    http://models.com/model_culture/50topmalemodels/index.cfm


    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Nina 07

    Haha, Fabio=tantsnusk, den var bra

    Tyson Beckford har jag inte hört talas om (men han var snygg!)

    Beiron Anderson känner jag ju igen!

    Fler förslag? Det finns dåligt med kända manliga fotomodeller... I alla fall som vardagligt folk på en gång vet är just manliga fotomodeller...

  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

    Ah Beckford såg jag framför mig men mindes inte namnet

    Öh Beckham har ju välsignat världen med att fotomodella


    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • ming

    Helt ot, men måste manliga modeller också vara sådär superlånga, precis som kvinnliga modeller? Vad är en "önskbar" längd på en manlig modell?

  • ming
    Im Fabulous skrev 2008-08-24 14:34:02 följande:
    Travis Fimmel.. mmmmmm.. Har jobbat en del med Calvin Klein. www.smh.com.au/ffxImage/urlpicture_id_1057783...Eller varför inte Fredrik Ljungberg? Mums..
    Fast Fredrik Ljungberg är ju egentligen fotbollsspelare som har modellat lite vid sidan om. Annars kan man ju säga David Beckham, Justing Timberlake, Brad Pitt eller vilken annan kändis som helst, alla har så klart modellat.
    Eller ts, förstod jag dig rätt när du ville ha renodlade modeller?
  • Im Fabulous
    ming skrev 2008-08-24 14:34:03 följande:
    Helt ot, men måste manliga modeller också vara sådär superlånga, precis som kvinnliga modeller? Vad är en "önskbar" längd på en manlig modell?
    ca 185 cm har jag för mig. Kolla på agenturer som t ex Stockholmsgruppen för att läsa om kriterier.
  • kidA
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-08-24 14:33:01 följande:
    Den här mannen borde vara känd, vilken Talang!www.mbadiversity.com/magazine/archives/Absolu...
    åh fy vilken bild

    men ja som ovan här skrev, det är smith fr satc.
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • Im Fabulous
    ming skrev 2008-08-24 14:35:36 följande:
    Fast Fredrik Ljungberg är ju egentligen fotbollsspelare som har modellat lite vid sidan om. Annars kan man ju säga David Beckham, Justing Timberlake, Brad Pitt eller vilken annan kändis som helst, alla har så klart modellat.Eller ts, förstod jag dig rätt när du ville ha renodlade modeller?
    Men Ljungberg har kontrakt med CK och då anser iaf jag att han räknas som modell.

    Ang. längd på manliga modeller:

    If you are applying as a MODEL, the desired height for females is approximately 170-182 cm and age 13-21. For males the desired height is 180-190 cm and age 16-25.

    Källa: stockholmsgruppen.se/
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

    Aha som Sex and the city hatare så hade jag inte en aning vem grabben är


    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
Svar på tråden Kända manliga fotomodeller?