• Anonym

Bröstförstoring!!!

Vill göra en bröstförstoring, gå frå A till Stor C.
    Är det några som har erfarenheter??

Bilken klinik gjorde ni på?
    Vad kostade det?

Vet ni om det finns nån klinik som man kan delbetala?
    Tog ni lån till ingreppet?

Hur går man till väga?

Är konsultion gratis?

Kan man boka tid föränn sådan även om man vet att man inte kan göra operationen föränn om ett år ungefär?

• Svar på tråden Bröstförstoring!!!
  • Anonym

jag har inte gjort själv men har 3 kompisar som gjort på akademiklimiken och dom är hur nöjda som helsta ska själv göra där när min graviditet är avklarad hade jag tänkt.. det e bara ringa å prata med dom tror inte det kostar något för konsultationen...

• Agapi

Jag har inte gjort de, men en nära vän till mej har.Hon gjorde på citadellkliniken i landskrona, kostade 37 tusen. Hon hade pengarna så vet inte om man kan del betala.

konsultation brukar kosta 500 och de kan man göra även om man inte vet om man vill göra de/göra de hos dom.

• Anonym

Okej. :) Tack tack.

Nån som gjort bröstförstoring?

• Anonym
    Anonym skrev 2008-08-24 17:53:30 följande:
    Okej. :) Tack tack.Nån som gjort bröstförstoring?
    Jag, Citadellkliniken i Landskrona, 38 000, Dr Peter cosmo!

De bästa jag gjort!!!
  • BF209

Hej jag har startat upp min egna blogg som du gärna får titta in! :) http://brostforstoring.blogg.se/

Bloggen kommer handla om bröstförstoring men även mycket om skönhet, estetik och hälsa. Ska göra min bröstförstoring om mindre än 2 månader så man får chans att följa mig på min resa och ta del av mina erfarenheter. Kommer även ge tips som jag lär mig på vägen!
    Hoppas verkligen den hjälper dig!!
Svar på tråden Bröstförstoring!!!