• Beatrissan

Erfarenhet från ELECTROLUX Ergorapido

Funderar på att införskaffa mig en handdammsugare, kollar runt lite på olika o hitta bla denna. Är det någon som har en sådan här som kan säga om den e bra eller dålig.

Bra sugförmåga? Batterilängd? Blir den sämre fort så man måste köpa ny snart igen?

Tack! 

• Svar på tråden Erfarenhet från ELECTROLUX Ergorapido
  • J W

Har en, den duger bra till småjobb, eller panikstädning
    HAr för mig att den skulle klara 75kvm på högsta hastigheten på en laddning...
    Jag har aldrig kört slut på den.
    haft den i snart 3 år.

• Freiya

jag tycker att alla dom där handdammsugarna verkar va kassa. vi fick en i julklapp som skulle va såå bra, också från elektolux. men den suger fan knappt upp smulor. syrran fick en likadan och den e lika kass.

• HN79

Jag har den och jag bara älskar den. Med två hundar som hårar och drar in grus så är den perfekt när man bara vill dra av det värsta. Den håller länge per laddning och enda minus är väl att man behöver tömma den ofta. Men det beror nog met på hundhår hos mig

• Beatrissan

HAr oxå dåliga erfarenheter av handdammsugare-att de inte suger o blir fulla fort, dessa har jag fått sen min mamma haft olika varianter när jag va ngre på 90talet.. Antar o hoppas att kvaliten är bättre idag...

Har en jättebra dammsugare men vill ha en enkel att ta fram för att dra upp hår o damm som samlas när jag tex fönar/plattar håret, (tappar så mkt) och till mina undulater vars mat o fjädrar jag kan städa bort varje dag..
    Är allså inga tyngre grejer jag ska dammsuga, då tar jag den vanliga...
    Men vill ju såklart att den ska klara ett gruskorn i hallen!!

Gärna mer omdömmen ang denna handdammsugare!!! 

• hopp81

jag har en sån och tycker den är värdelös. Drar bara omkring skräpet. Men tydligen så har de gjort en ny modell som ska vara mycket bättre.

www.jennyshus.webblogg.se

Svar på tråden Erfarenhet från ELECTROLUX Ergorapido