• Svar på tråden Nån som visat sig vara gravid och haft stick i bröstet som nästan brände ?
  • Pysselgalningen

Du menar inte lite mer som sockerdricka fast i bröstet?

• Hormonermedhumör
    Svar på #1
    Nej det menar jag ej...utan i stickande form men med en brännande känsla liksom...i mitt fall sitter de endast i ena bröstet...
    Pysselgalningen skrev 2008-08-24 21:37:19 följande:
    Du menar inte lite mer som sockerdricka fast i bröstet?
  • Pysselgalningen
    Hormonermedhumör skrev 2008-08-24 21:40:27 följande:
    Svar på #1Nej det menar jag ej...utan i stickande form men med en brännande känsla liksom...i mitt fall sitter de endast i ena bröstet...
    Tror ändå att det är vad jag kallar för "sockerdricka". Vilekt kan vara ett tecken på att bröstet växer eller att det produceras råmjölk.
    Kan säker vara andra saker med men det har jag inte samma koll på
  • Hormonermedhumör
    Svar på #3
    Men det du upplevt brände eller ? Var du då gravid ? När innan BIM kände du det ?
    Pysselgalningen skrev 2008-08-24 21:47:08 följande:
    Tror ändå att det är vad jag kallar för "sockerdricka". Vilekt kan vara ett tecken på att bröstet växer eller att det produceras råmjölk.Kan säker vara andra saker med men det har jag inte samma koll på
  • Pysselgalningen
    Hormonermedhumör skrev 2008-08-24 21:49:24 följande:
    Svar på #3Men det du upplevt brände eller ? Var du då gravid ? När innan BIM kände du det ?
    Jag fick det redan som tonåring då jag började producera råmjölk utan vidare. Sen dess har jag inte haft det förutom när mjölken "rinner till". Ammar fortfarande min dotter så jag hade inga symptom på denna graviditet alls och kände definitivt itne av brösten nånting eftersom dom där "stickningarna" är normala för mig i dagsläget
    Men om det är så att du får dom pga råmjölk eller om det är så att dom växer så finns det ju iaf en chans till en graviditet
  • Hormonermedhumör
    Svar på #5
    När upplevde du det innan BIM ? Var det i ena eller båda brösten ? Hur länge efter detta testade du plus ?
    Tösen83 skrev 2008-08-24 21:51:02 följande:
    Ja det har jag
  • Mrs F

Jag tänkte precis skriva ett inlägg med samma fråga eftersom det sticker och bränner till i brösten, mest det högra...hmm...
    Jag följer tråden med spänning!

• Hormonermedhumör
    Svar på #9
    Kul att man ej är ensam ! Var är du i cykeln ? Har du haft så förr innan mens eller vid äl ?

Mrs F skrev 2008-08-25 15:28:20 följande:
    Jag tänkte precis skriva ett inlägg med samma fråga eftersom det sticker och bränner till i brösten, mest det högra...hmm...Jag följer tråden med spänning!
Svar på tråden Nån som visat sig vara gravid och haft stick i bröstet som nästan brände ?