Nån som vet nå bra "gå-ner-i-vikt-piller" ?
Ja, nåt som verkligen funkar, som du kanske har testat ? Och som inte är för dyrt.. eller farlig !
Vill ha så många förslag som möjligt !
Ja, nåt som verkligen funkar, som du kanske har testat ? Och som inte är för dyrt.. eller farlig !
Vill ha så många förslag som möjligt !
rosenrot
Det finns inga genvägar.
Skriv det på en lapp och sätt på kylskåpet, det är mitt råd.
Jag äter bra & motionerar. vill bara ha lite mer effekt.
*puff*
puff än en gång !
Enligt tidens träningsguru Paulún förbränner man ett par kilo per år på att dricka kaffe (koffein speedar kroppen) och ett par kilo på att äta mycket stark mat-chili är uppiggande.
Där har du "inte farligt" och "inte dyrt".
Ska man ta klivet ut i träsket av amfetaminlika/efedrinpreparat så händer det mer saker med kroppen men då är också risken där att det händer helt oönskade saker.
Hårdare träning ger alla gånger bäst effekt för mig, styrketräning ökar muskelmassan och ett gram muskler på kroppen bränner 4 ggr så mycket energi som ett gram fett även när jag ligger på soffan eller sover.
maddisen80: det är de jag håller på med nu. alltså, seriöst så skulle jag behöva gå ner 50 kg. men mitt första mål är 30 kg. vill ha tabletter som hjälper till de hela..
Reductil det är en bra tablett om man tar dem regelbundet samma tid varje morgon ,sen mulberry kosttillskott, äter regelbundet ,dricker tillräckligt med vatten