Funkar verkligen Glandin 25?
..alltså hjälper glandin 25 till att bli gravid? funkar det verkligen???
..alltså hjälper glandin 25 till att bli gravid? funkar det verkligen???
nu är min fråga: vad är det för något?
Det hjälpte mig!!
Glandin är något du kan äta för att få bättre hår naglar mm mm...men det gör också att slemhinnan blir tjockare och på så vis lättare för ägget att fästa vid befruktning.
Jag är på mitt första försök med Glandin. Började äta det 1 Juli, så har bara ätit det 2 månader. Så nu återstår det att se om det hjälpt, har BIM på lördag.
Känner massor av symtom, samma som förra gången jag blev gravid. Men det största är tröttheten, har aldrig vart med om en trötthet som denna.. usch, vill bara sova hela tiden.
Så jag hoppas självklart på +
Måste bara passa på att fråga. äter man bara från första mensdagen fram till ägglossning eller äter man glandin 25 hela månaden?
hemlighetsfull: man äter Glandin hela tiden. Jag har ätit det en månad men än har det inte blivit något. Hoppas på nästa gång istället..
jag börja äta precis efter mensens slut, och har bim om ca 2veckor.. så hoppas på de bästa =)
vart köper men Glandin? apotek eller hälsokostaffär?
Som jag minns det från den tid jag jobbade på hälsokostaffär (tio år sedan)äter man alla former av Omega 6 fettsyror (ex jättenattljusolja/borago) under hela månaden. De flesta äter omega 6 festtsyror för att få en bättre pms period. Vanligast är att du hittar Omega 6 i hälsokostaffären, kanske finns någon svagare sort i vanlig livsmeddelsbutik.
Själv ska jag idag börja med bidrottninggelé (Apiforce)i dag, det vet jag bekanta och gamla kunder som blivit gravida av (dock får inte hälsokostpersonal säga det när de säljer produkten...)
Kan man fortsätta med glandin 25 när man blir gravid? Det borde man ju om det bara är omega6, eller?
jag har åxå köpt glandin 25!!