Var köpa leggings/strumpbyxor
Ja som frågan ovan..Vart köper man antingen Mammaleggings eller Mammastrumpbyxor?
Har kollat på nätet på HM men dom har inte,är det ng som har ngt tips?
Ja som frågan ovan..Vart köper man antingen Mammaleggings eller Mammastrumpbyxor?
Har kollat på nätet på HM men dom har inte,är det ng som har ngt tips?
Ellos
Haléns
Polarn o Pyret
De har säkert... Kolla där. Lycka Till!
HM har i affärerna.
Lindex köpte jag ett par leggings på igår.
Jag undrar faktiskt samma sak eftersom jag bara har ett par mammabyxor jag kan ha, men 4 mammakjolar...
Med Alice köpte jag nylonstrumpbyxor på Lindex av modell "low cut" - perfekt för de satt under magen utan att klämma. Ska kolla upp om de finns kvar nu med.
I våran lilla stad så har inte HM eller Lindex men kollade nu på Lindex på nätet...Har dom slutat med mammakläder?
Halens har inte heller mammakläder
Jag hittade först mammaleggings på Lindex - 1 par för 169:- sen hittade jag två par för 79:- på HM! Kanske inte alla HM butiker har dem, om du kollat där? Har även köpt tidigare på Vero Moda, de var oxå jättebra!
Lindex har slutat med mammakläder, men har kvar underkläder, strumpbyxor och leggings.
Jag vill ha svarta leggings/strumbyxor och Lindex har inte det ..HM på nätet har inte Mammaleggings,ej heller våran butik.
Oj vad detta var svårt,jag vill ha kjol och leggings nu!!...
Hm har svarta strumpbyxor på nätet, finns 2 olika modeller. Leggings använder jag vanliga, de sitter jättebra under magen.
tinis77:
Hmm jag har nog letat lite dåligt,hittade dom nu Tack tack!!
Du säger att du använder vanliga leggings?sitter dom bra fast du har mage?jag är i v 29 och har fått en vad jag tycker normal mage,men gör det inte ont där resåren sitter?
Jag köpte en storlek större än vad jag har annars, sen viker jag ner resåren en gång så sitter de jättebra. Är i v 35 och kan fortfarande använda de.
Kan bara säga att H&Ms gravidstumpbyxor KLIAR på magen... :(
Annars är nog Lindex bra, Kappahl, Topshop...
Hej! Jag köpte svarta mammaleggings på H&M igår.(Fast det "bara" är fyra veckor kvar). Har köpt där tidigare och de är på gränsen till utslitna, har funkat super.Har i princip inte använt andra byxor. Fanns både svarta och grå 99 kr.
Köp 1-2 storlekar större av VANLIGA leggings/strumpbyxor och vänd bak-och-fram. Billigare och jag tycker det funkar kanon. Speciellt trikåleggings.
har använt leggings ofta den här sommaren och jag tycker att det kvittar om det är vanliga leggings eller sk mamma leggings..dom sitter lika bra vilket som tycker jag
har t.o.m använt samma jazzbyxor som jag brukade ha när jag vägde 22 kg mindre än nu och det funkar ju bra det med..det är ju så "stretchiga" plagg ändå..dom är enligt mej mkt skönare än dom vanliga mama byxor som jag har..är i v.39+4 nu
Hm har superbra leggnings och strumpbyxor :)
Min syster gav mig ett jätte bra tips...
Köp ett par vanliga leggings/strumpbyxor som passar och sätt dem med "tvättlappen" fram. Alltså bak och fram.
Då går dem upp en bit över magen också är betydligt skönare... =)
Fungerar utmärkt
Indiska hade jättebra leggings.
Det är inte mamma leggings men är så elastiska och supersköna ändå. Jag köpte lite större än vanligt. Skit bra