• Anonym (funderar)

biverkningar av p-piller

Funderar på detta med biverkningar av p-piller. En del blir ju nedstämda, får humörsvängningar och blir ledsna. Men dessa biverkningar kommer väl isåfall i början. Jag har ätit i ca fem år nu, men det är först nu jag "fått" dessa symtom.. Kan det ha med pillerna att göra eller är det mer troligt att de är för att mitt liv i övrigt är lite snurrigt just nu...?

• Svar på tråden biverkningar av p-piller
  • Lilla Mimsan

För mig tog det ngr år. Då fick jag kopparspiral istället. Trots att jag inte fött ngr barn då. Vad mycket bättre jag mådde!

• Anonym

Jag blev väldigt arg av Trionetta, hela tiden, utan anledning så jag slutade med dom. Började med Yasmin, blev rätt deppig och hade lätt att börja gråta, kändes som att jag var ledsen hela tiden.
    Väldigt jobbigt.
    Går på Cezarette nu, änsålänge har jag fått akne av dom, men inget annat..

• Anonym

Ja just för att svara på din fråga^^
    Jo, det kan ha med pillerna att göra, allt med hormoner och grejer, kanske ska prova nåt annat piller eller så om du mår jättedåligt av dom du har nu?

Hoppas det ordnar sig för dig!

• nimble

Jag åt Desolett för länge sedan i 5 år utan problem alls. Började nyss igen, är äldre nu. Men pallade bara 2 månader, för jag fick otroliga biverkningar!

Nedstämdhet, likgiltighet, röda kliande utslag på bröstet, gåshud som kliade som utslag på armar och lår. Finnar i ansiktet, mest utmed haklinjen, fet oljig hy och hårlossning!

• Anonym (funderar)

Jag har några kartor kvar och blir det inte bättre får jag väl prova något annat. De ville att jag skulle testa cerazette för något år sedan, men jag var inte så pigg på det eftersom man kan ha mens typ hela tiden. Får kanske ge det en chans, mår inte så jätte bra just nu... Arg, gråter för allt, bara orkeslös lixom...

Svar på tråden biverkningar av p-piller