• mamajoh

coops blöjor

är det någon här som vet om coops blöjor är bra?????

• Svar på tråden coops blöjor
  • Schnooglewookiemush

Köpte Coops blöjor - en gång och aldrig mer.
    Remsorna som man sätter fast har ramlat av på alla blöjor! Var tvungen att slänga nästan hela paketet.

• Liinda83

Håller med dom är helt värdelösa, iallafall up and go blöjorna.

• Fr1dlyst

Köpte dem till sonen, och de läckte..

Axel 080415
  • gryning2

Jag tycker dom är OK - kanske inte precis lika bra som Libero men skapliga. Och man får ju tänka på att de är billigare, dessutom de enda miljömärkta blöjorna! Just miljömärkningen är mitt starkaste argument för att använda dem. Vi använder dock Libero nattetid då Coops inte håller kisset i så många timmar.

• sim2fil

Läcker som såll och måste bytas en gång i timmen.... Jag byter blöja ofta ändå men är man ute tex kan det vara skönt att veta att blöjan stoppar en stund utan byte. Nattetid är de inte ens att tänka på ... Luktar dessutom kiss direkt.

• gryning2

Men är det nån som har funderat på varför andra blöjmärken håller mer tätt?? Kan det vara för det är en massa kemikalier i "bra" blöjor som håller kisset? Coops blöjor kanske är mer rena? Jag tycker Pampers släpper från sig små otäcka slemmiga partiklar när de blir blöta, vad är det i dem? Kanske är så giftiga ämnen så de inte får vara miljömärkta därför?

• jenni82

vi använder coops och jag tycker de fungerar alldeles utmärkt!
    visst, de har läkt någon enstaka gång men det har libero och de där också gjort. enda skillnaden är väl att de är stelare i passformen. men helt klart värt pengarna!

• milimina

jag tyckte inte de var bra. de höll inte tillräckligt länge och byxblöjorna har jättekonstig passform. jag gillar att de är billiga och miljömörkta men de måste funka också

vi gick över till nåt som är ännu bättre för miljön och funkar superbra - tygblöjor!

• trebarnsmamma79

funkat kanon till alla mina tre.

• Maxit

Använder COOP dagtid och pampers/libero på natten.
    Har gjort detta sedan lillkillen föddes.
    COOP håller över natten, men sätter ändå på en dyrare.
    Skulle det vara så att gossen bajsar framåt morgonen så håller inte COOP då.
    Är mycket nöjd och ser ingen anleding att handla blöjor som är med än dubbelt så dyra stycket!
    Ett sätt vi provat är att byta COOP blöjan när vi går och lägger oss och då håller den tätt även om det läggs stora utgifter bak.

• auti

Jag tyckte inte om coops blöjor (det var till min stora, tre år sedan nu). Nu till den lille använder vi Hemköps blöjor, de har fungerat jättebra.

Svar på tråden coops blöjor