LAGER 157- nån som varit där nyss??
Skall till lager på fradag, undrar om någon varit där nyss och vet vad det finns i ytterklädes väg i strl 104 typ...
Och även andra kläder...
MVH Elvira
Skall till lager på fradag, undrar om någon varit där nyss och vet vad det finns i ytterklädes väg i strl 104 typ...
Och även andra kläder...
MVH Elvira
nån...
Skulle också vilja veta.
Skulle ha åkt idag, men fick inte lönen var nå kråge med utbetalningen så ska ta det nån annan dag i veckan.
Jag var på Lager 157 i Västervik för någon vecka sedan och då packade de upp vinteroveraller och även jackor.
ja det finns en del faktist..vilket lager åker du till?
bor nära gällstad
kan juh skriva lite vad som fanns där..
två delat allväderställ(verkade varma) 250 kr
overaller 250 kr
skid jacka 250 kr
skidbyxa,minns ej priset,tror 100 kr
vattentätt tunnare allväderställ 300 kr
softshell jackor 250 kr(tror jag)
¨regnkläder 200 kr
allt detta är i deras egna märke som de precis börjat sälja...
köpte en skidjacka när de hade halva priset(för att folk skulle prova deras märke) o den verkar jätte bra,fanns i brun,grön,svart,rosa o turkos tror jag
i gällstad sålde de dunnis kläder billigt med...annars fanns det inte jätte mkt kul...till kille ialla fall...desstu mer till tjej tycker jag
ÅÅ tack så jättemycket för svaret!! Jag har ju tjejer så jag hoppas att det finns mycket fint!!
Jag har köpt skidjackan av deras eget märke till äldste sonen. Det var fin design (stilrent enfärgat) och de såg välsydda ut så det rä värt ett test.
Köpte äppelgrön jacka men det fanns bla även en knallrosa variant till tjej som jag tyckte var skitsnygg.
Byxorna kostade 100 förtunnare överdragsbyxa och 200 för skidbyxa med snälås och hängslen. I övrigt som det står i sofia 23:s inlägg.
På vår Lager (örebro) har de fortfarande kvar en del Mini Numph kläder också...det skulle jag definitivt köpa om jag ahde tjej, så fina klänningar och koftor mer retroinspirerade tryck. De hade en el o'neil till tjej också.
Sofia 23 vet du från vilken storlek vinteroverallerna på kille gick??
Enligt hemsidan så finns vinteroverallen från strl 90...
ÅÅ nu längtar jag ännu mer, på fredag lever gällstadborna farligt :)
nja blev inga skor idag men kanske i morron..de hade skitsnygga converse till barn...men måste ta med grabben så han får prova...