Hur länge jobbigt i smaband med tandsprickning???
Uj uj uj!!!! Blir galen snart, och det är inte något jag bara skriver...utan JAG BLIR GALEN snart!!!
För en vecka sen började det...det vart lite kinkigt och gnälligt....sen hade han 39.6 i feber ett dygn, sen sjönk det till ca 38.3 i ett dygn...sen feberfri. Men då kom det stora GNÄLLET!!!!! Det är inte lite gnäll då och då, utan det är verkligen hela tiden...han vill upp, han vill ner, han vill dit och han vill hit...vet inte vad han vill egentligen. Ledsen för allt, äter knappt...och, uräkta språket, skiter som en häst!! Löst och mycket....natt som dag! Vaknar i ett på nätterna för att han tappar nappen och sen inte verkar kunna komma till ro....och arg och irriterad blir han när saker inte går som han vill....har aldrig varit med om maken alltså!
Har förstått att det är tand/tänder på G, han har 2 sen tidigare...men vad 17 gör man för att orka med detta!!???? Jag blir rädd för mig mig själv när jag tänker förbjudna tankar som att "nu kastar jag in dig i ditt rum och stänger dörren"!!!! Orkar inte mera....min man försöker ta honom så mycket dte bara går, men grabben är ju så mammig så att dte fungerar inte heller...
Hur länge kan sånt här hålla på?? vad kan man göra för att underlätta för grabben, som säkerligen har jätteont? Alvedonsuppar har inte hjälpt alls....
och hur överlever man själv utan att tappa förståndet??