var hittar jag en barnfåtölj/soffa
Ja, är det någon som kan tipsa om nån bra sida eller affär eller liknande där man kan hitta en bra liten barnfåtölj eller kanske en liten soffa!?
Mvh
Ja, är det någon som kan tipsa om nån bra sida eller affär eller liknande där man kan hitta en bra liten barnfåtölj eller kanske en liten soffa!?
Mvh
www.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=80&artnr=INTERCLUBFATOLJBRUN&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std
En sådan här fåtölj har vår son, vi har köpt vår på Nilssons möbler i Svedala (vet ju inte var i landet du letar)
Jo vi bor i Borlänge men hittar man nåt man gillar så går det väl alltid att ordna på nå vis! =)
Tack för tipset ska kika få se!!
på www.bolagret.se har de söta barnmöbler
Och om man inte är petig så har de även söta soffor och sånt som är tänkt för hundar och katter men som kan passa perfekt till barn också!
Min dotter fyller 1 år snart, då önskar hon sig en fåtölj att läsa i. Tror det blir en från Syster och Bror i Västerås! De har även webshop
systerochbror.se/product.asp&sub=6&page=1
Jag köpte en så söt fotölj, en riktig öronlappsfåtölj i en butik i Sollentuna (Annorlunda Små). Den är i vitt linne liknande tyg med prickar. Jätte fin och relativt bra pris, knappt 800 tror jag. Fanns fotpall också, men den köpte jag inte.
www.barnvagnspalatset.se/list_varugrupp.asp&t=Sitts%E4ckar
Söta
babyproffsen eller dimoda. i fuskskinn jättefina har den från dimoda själv..
Kalikå har jätte fina/tuffa både fotöljer och soffa. Soffan har jag bara sätt i Kalikå butiken men fotöljen finns bla på likasom.com och där är den tom billigare än i kalikå butiken.