Sämre syn
Har märkt att synen har blivit sämre. har inte haft några problem med ögonen förrut kan det ha med att man är gravid att göra? blivit närsynt.
Har märkt att synen har blivit sämre. har inte haft några problem med ögonen förrut kan det ha med att man är gravid att göra? blivit närsynt.
Du kan få sämre syn under graviditeten. Var själv hos optiker för detta då jag tyckte synen minskat markant. Inget att göra åt. Grav diabetes kan vara en av orsakerna så håll koll på sockret!
Tissan
Synen kan bli sämre under graviditeten pga att vatten samlar sig även vid synnerverna (eller nåt sånt). Den sortens försämrade syn ska försvinna (ja inte synen allså) när barnet är fött.
Min syn har försämrats varje graviditet och inte blivigt bättre efter
Min optiker berättade om en tjej som inte kunde skaffa fler barn pga hennes syn blev så väldigt mycket sämre varje graviditet
japp samma här! ser bara sämre och sämre nu, helt suddigt ibland. har också läst att havandeskapsförgiftning kan vara en orsak men det får man ju reda på på andra sätt så det är nog inget att oroa sig för.
Jag fick dålig syn då jag väntade mitt första barn. Trodde sen det skulle gå tillbaka bara jag fött barnet men det blev inte så. Nu har jag burit gladsögon sen -85.