Norrköping Baby Outlet??
Hej tänkte höra om något har varit på Norrköpings Baby Outlet och kan rekommendera det?? Har läst om det på nätet men känns som att man vill veta om det är värt ett besök innan man kastar sig in i bilen i sommarvärmen!!!
Hej tänkte höra om något har varit på Norrköpings Baby Outlet och kan rekommendera det?? Har läst om det på nätet men känns som att man vill veta om det är värt ett besök innan man kastar sig in i bilen i sommarvärmen!!!
Jag tycker absolut att det är värt ett besök. Jag har varit där och köpt babyskydd och vi ska tillbaka nån gång snart och köpa babysitter och bärsele + lite småsaker
Det låter ju bra!! Jag var mest ute efter en barnvagn som de också verkar ha, ialla fall några olika.... Tack för ditt snabba svar!
Jag vet ju inte var du bor (om du tycker det är värt att åka dit), jag bor i Linköping och vi har varit där två gånger och kollat. Vi har redan köpt barnvagn så vi har inte direkt kollat på det när vi har varit där, men det verkar som om dom har rätt mycket till bra priser.
Inte för att jag är gravid ännu..... men var ligger den butiken i Norrköping ? Hittar den inte på gula sidorna.....
Kram C
Jag o sambon åkte dit från sthlm och minus bensin tjänade vi minst 1000kr
Vi köpte bla ett babyskydd och sen lite annat smått o gott
www.babyoutlet.se/
Här finns länk till karta om vart det ligger!
Tack för svaret !!!
Kram C
Måste bara säga att jag inte tyckte det var så mycket att ha... beror lite på vad man ska köpa. Ska man ha vagn kan man ju kolla innan om de har nåt som verkar intressant. Annars var utbudet rätt skralt och det enda jag hittade som verkligen var billigare av de saker jag var ute efter visade sig vara felprismärkt... så det enda jag köpte var en bit plastad frotté - inte ens värt den omväg jag tog när jag åkte in i Norrköping...
Jag tyckte som sagt var att det fanns mycket prisvärt. Babyskydd, vagnar, skötbäddar, spjälskydd, bärselar, babysitters.. alla dom sakerna + mer var betydligt billigare än i andra affärer. Dom hade bla babybjörns bärsele för under 500:- och jag köpte akta graco babyskydd utan bas för 600:-, med bas kostar den 990:- För mig är det värt pengarna att åka från Linköping för att handla där.
Någon som nyligen varit där som vet ungefärliga priser på olika sittvagnar??
Hej!
Vi köpte våran vagn där och den var betydligt billigare än i andra babyaffärer, men det beror lite på vad ni är ute efter och om märket har stor betydelse, (för oss var säkerheten viktigare). Oftast finns produkterna bara i en färg, men visst kan man fynda.
Är det någon som vet om dom har lakan å sån´t på Baby Outlet i Norrköping?
Ja, dom har samma märke som finns på babyland... rätt start, kan det heta så??
Tack! Ska dit nästa vecka å tänkte shoppa lite...