• AmandaPitkänen

Går det att vara med i Viktväktarna även fast man måste gå på helt mjölkfri kost?

Skulle vilja gå med i VV och bli av med överflödiga kilon... men jag måste gå på helt mjölkfri kost för min son är känslig mot det. (jag ammar) Kan man vara med då? finns det recept som är anpassade efter det? Och vad kostar ett medlemsskap i VV?

• Svar på tråden Går det att vara med i Viktväktarna även fast man måste gå på helt mjölkfri kost?
  • Nyfiken gul

jag tror faktiskt att vv har kost även för dem som är allergiker av olika slag....

• AmandaPitkänen

ingen som vet vad det kostar?

• haven

jag tror man betalar 100kr för varje gång (vecka) man går och väger sig och går på möten. första gången man ska registrera sig kostar 200 kr inkl möte och vägning men de har ofta erbjudanden och ibland finns "rabattkuponger" att skriva ut på hemsidan

www.viktvaktarna.se

du kan absolut gå med och bara äta mjölkfri kost, i många recept ingår mjölk istället för grädde men det finns ju mjölkfritt numera så det är inget hinder.

lycka till!

Svar på tråden Går det att vara med i Viktväktarna även fast man måste gå på helt mjölkfri kost?