När ok bada efter håltagning ?
Hur lång tid "måste" man vänta efter man har tagit hål i öronen för att få bada i simhall (inomhus)?
Hur lång tid "måste" man vänta efter man har tagit hål i öronen för att få bada i simhall (inomhus)?
fins det enväntetid??
Jag som tog hl i öronen och sen åkte utomlands och badade på.....hehe
Fick för mig att det var så.....
bläek! inser du hur mkt skit som du får in i dina nya hål när du simmar omkring i de där kiss-klorvattnet? Vänta tills de är läkt, dvs. typ 8 veckor.
Sist jag tog hål i örat frågade jag samma sak. Hon som hade gjort hålet ( på frisörsalongen) sa då att det var okej om jag tog med mig saltlösning och sköljde av örat med efter. Det gjorde jag och allt gick bra!
Och jag kan tillägga att jag åkte och badade samma dag.
Ååh jag förstår inte varför folk envisas med att skjuta hål i kroppen hos frissan.
vad är det för fel med att ta hål i öronen hos frissan?
Kanske av re n rädsla.
Jag lidr av nålfobi. Går hellre till en frisö och gör det då jag vet attdte tar max 10 sekunder. snabbt lidande som kanske förstör öronen.
Än att sita hos en piercare och göra det, tar antaglgen längre tid, och instrumenten ser läskigare ut. Som dessuotm tar mer betalt för att i proncip göra samma sak.
Orkarinte ens ta diskutionen varför de e så mycke sämre med pistol än med kanyl, ingen verkar bry sej ett piss ändå. Men bara en sånn sak som att de inte vet hur man ska sköta de.. Man ska INTE bada i pool fören de är läkt, de e mycke skit i. Om man ska bada är saltvatten de bästa.
Jag vet hur det går till med att ta hål i öronen hos er piercare. Men det jag jag menar med att det är samam sak, är att båda aär till för samma ändamål, nämligen att ge håll i öronen. Då gör båda samam sak, men med olika metoder bara. ![]()
Nu var det ju inte "VAR SKA MAN TA HÅL" jag undrade.........*hmmmmm*.......
Bråka inte om DET......