• Finis

Presenttips för någon som överlevt cancer?

En av mina bästa vänner har precis överlevt sin kamp mot cancern. Jag vill köpa henne en riktigt fin present som symboliserar hennes kamp, allt hon gått igenom och överlevt.
    Men står helt still, finns det någon som har något tips så vore det guld värt.

• Svar på tråden Presenttips för någon som överlevt cancer?
  • Grannen

Jag har just köpt mig en ring för att jag överlevt och kämpat. Fick en middag på en fin restaurang-det uppskattade jag mkt. Allt är väl bra och framförallt tanken.

• Mistys Daisy

Vet inte vad som kan mäta sig mot segern mot cancer, men det kanske vore skönt att få slappna av på ett spa!?

• FruMähler

när min syster fick beskedet cancer så skickade jag nallebudet till henne med en nalle med vingar som jag döpte till Hope....

• Finis

Mistys Daisy skrev 2008-08-26 20:47:53 följande:

Vet inte vad som kan mäta sig mot segern mot cancer, men det kanske vore skönt att få slappna av på ett spa!?
    Ja en spaupplevelse var en bra idé, men skulle gärna vilja ge nått som hon kan ha kvar. Funderar på ett tro, hopp och kärleks smycke...men vet inte.
  • Lotta71

Något smycke hade jag blivit gladast förGlad Det varar ju för evigt o är inte så ofta att man köper till sig själv.Ett halsband eller en ring kanske?
    Vad härligt att få livet tillbaka

Ut o njut av sommaren!
  • Mistys Daisy

Jo man kanske ska ge något smycke...

Men när mamma besegrade sin cancer så ville hon njuta och ha det skönt! Kroppen har utstått så mycket skit, men då kände hon sig avslappnad och hel!

Svar på tråden Presenttips för någon som överlevt cancer?