• Freiya

Vart flyttade Morrongänget? (Radio City Göteborg)

Ja, som sagt, vart tog Morrongänget vägen?
    Jag vet ju att de flyttade från Radio City Göteborg till en annan kanal, men vilken kanal flyttade de till?
    Hörde dem på en reklamsnutt på Lugna Favoriter, men de var kanske bara på genomresa?
    det nya Morrongänget tänker jag inte ens lyssna på. Höll på att dö av tristess bara jag lyssnade på Stefan Andersson när han var gästpratare på somrarna.. Även om jag gillar Anna Spolander.

• Svar på tråden Vart flyttade Morrongänget? (Radio City Göteborg)
  • Patrik Gbg

Nog ingen som vet ennu, dom gästspelar i flera kanaler, så det är bara att hålla ut

• Patrik Gbg
    SandraD skrev 2008-08-26 23:17:24 följande:
    slutade dom inte sända i radio över huvudtaget? =/ hmm
    Dom skall bara byta kanal
  • Freiya

ok, vilka kanaler gästspelar dom i då? kan man se det nånstans?
    så dom bara flänger runt lite? hehe

• Patrik Gbg
    Svar på #4
    gästspelar kanske var fel ord att välja, dom hoppas runt mellan kanaler och gör reklam om att dom kanske skall starta i den kanalen
  • Freiya

aha okajj. då e det det jag har hört.
    jaja, jag får väl hålla utkik efter vart dom kan tänkas hamna då :) tack iaf :)

• Freiya
    Sanrah skrev 2008-09-07 21:00:06 följande:
    Rivstart 104,8
    kan du förklara det lite närmare tror du?
  • Sanrah
    Freiya skrev 2008-09-07 21:19:46 följande:
    kan du förklara det lite närmare tror du?
    Frekvensen är 104,8 . Programmet heter Rivstart. Det är allt jag vet. Har inte testat frekvensen än.
  • Sanrah

Rivstart = gamla morrongänget finns nu på frekvens 104,8 och även på kanallokal.

• coolchick

Japp, de ligger på 104.8
    Men jag trodde kanalen hette Bandit rock... Det är inte Lugna favoriter där längre i alla fall, utan en rockigare kanal!

• Sanrah
    coolchick skrev 2008-09-07 21:24:28 följande:
    Japp, de ligger på 104.8Men jag trodde kanalen hette Bandit rock... Det är inte Lugna favoriter där längre i alla fall, utan en rockigare kanal!
    Ja kanalen heter nog Bandit Rock. Rivstart heter morgonprogrammet med det gamla morrongänget.
  • flingflong
    Sanrah skrev 2008-09-07 21:25:49 följande:
    Ja kanalen heter nog Bandit Rock. Rivstart heter morgonprogrammet med det gamla morrongänget.
    Stämmer bra..
    Livet tar oväntade vägar lite då och då, bäst att hänga med i svängarna
  • coolchick
    Sanrah skrev 2008-09-07 21:25:49 följande:
    Aha Skrattande
Svar på tråden Vart flyttade Morrongänget? (Radio City Göteborg)