Vilka jeansmärken??
Vilka olika jeansmärken finns i er gadrob? Och vilket är favorit märket just nu?
Själv har jag Lee, Levis, Rock & Republic och Fornarina i min gadrob och favoritmärket är Levis.
Mvh Susanne
Vilka olika jeansmärken finns i er gadrob? Och vilket är favorit märket just nu?
Själv har jag Lee, Levis, Rock & Republic och Fornarina i min gadrob och favoritmärket är Levis.
Mvh Susanne
Jag bryr mig inte om märken utan köper det som är snyggt och billigt. Åker till Sydafrika regelbundet och där kan man få skitsnygga jeans för 200kr.
Jag har aldrig provat Filippa K men lovar att testa nästa shoppingrunda.
Jag gillar Acne rätt mycket. Filippa K sitter riktigt bra på mig också. Båda dessa tenderar dock att gå sönder ganska fort, vilket jag tycker är dåligt. Favoritmärket är nog Replay, det har jag också några par. Men jag är verkligen ingen jeansnörd, använder jeans väldigt sällan (klänningstjej ) så det finns massor av märken jag inte testat! Kanske kommer några tips i den här tråden.
Hur upplever ni hållbarheten på olika märken?
G-star absolut!!!
Vi har Levi`s, Lee, men även Rock & Republic, only, Fornarina, crocker och säkert några andra. Hur upplever vi hållbarheten? Lee jeans håller sämst utan tvekan. Sen tror jag de andra är likvärdiga, kanske Levi´s håller lite bättre tror jag.
Och till sista frågan om vilket märke som är favorit, ja jag tror vi är överrens om Levi´s så där lägger vi rösten.
Cheap monday, monkey business, crocker, nuddie.
Lee, Fornarina,Cheap Monday just nu...
De enda jeansen som sitter bra på mig är HM:s
Lee,Acne,Fonarina,Only...you name it. Jag är nog den största jeans tjejen i Halland iaf Acne och Only är nog bäst...