Är det bra med Medmerakort?
Nån som har Medmera kortet till att betala med?
Vad tycker du om det?
Får man bra erbjudanden och rabattcheckar?
Nån som har Medmera kortet till att betala med?
Vad tycker du om det?
Får man bra erbjudanden och rabattcheckar?
Jag betalar inte med mitt, men bara genom att ha ett bonuskort så får du samma erbjudanden och rabatter.
Jag tycker det är toppen.
ja det är bra!
kostar det något, betal som ickebetalkort?
har läst attd et kostar 100 kr som ingångskostnad.
men finstilt kan man ju missa.
Jag vet inte vad betalkortet kostar.
Men bara medlemskortet tror jag har en kostnad mellan 100-200 kr i engångskostnad.
Det är liksom medlemsavgiften, den får man tbx när och om man går ur föreningen.
( så har det varit i allafall)
Jag har ett Medmera Visa, och jag tycker att det är bra. Jag kan använda det överallt och jag får lika mycket poäng på allt jag köper, var jag än köper det. Det använder det bara till matinköp, men det betyder att jag får bonus vare sig jag handlar på Coop, ICA eller Vivo, med bara ett kort i plånboken. Mycket praktiskt!
kapp-ahl brukar komma med bra erjudanden.
Förmåner? Ja, förutom extraerbjudanden och sånt får jag alltså poäng på allt jag köper, som förvandlas till värdecheckar som antingen kan användas som betalning i någon av butikerna i Coop-koncernen (Konsum, Coop, Akademibokhandeln, KappAhl, Löplabbet - med flera).
Jo, det heter nog förmåner, men där är det väl samma för varje himla butikskort i hela världen - värdecheckar och speciella erbjudanden för medlemmar varje vecka.
Angående poängen vet inte exakt, faktiskt, du får väl kolla på www.coopmedmera.se. Jag brukar få en i månaden eller nåt, som antingen kan användas som kontantbetalning eller som en procentuell delbetalning. De fick i alla fall någon sorts "bäst i test" av alla matbutikskort i någon tidning nyligen, vilket tyder på att man får mest för sina poäng på just Coop.