Aktiviteter för 5-åringar?
Har din 5-åring planerade aktiviteter utöver förskolan? Och vad gör h*n i så fall? Nyfiken
I den här kommunen verkar allt vara från 6 år Nån som bor i Kristianstadstrakten och som har tips?
Har din 5-åring planerade aktiviteter utöver förskolan? Och vad gör h*n i så fall? Nyfiken
I den här kommunen verkar allt vara från 6 år Nån som bor i Kristianstadstrakten och som har tips?
bor inte i Kristianstad
men mina femåringar går på; barndans+ridskola (den ena), barndans+simskola (den andra)
När min dotter var 5 gick hon på simning och ridskola, men vi bor utanför Linköping. Här finns både "plask-och-lek!", barngymnastik, dans och ridning från 4 år. (barngymnastik redan från 3 år)
Min snart femåring ska gå på mulle och plask o lek under hösten..
Juno-> Bor också i Kristianstadstrakten och här verkar allt vara från 6 år... riktigt tråkigt.
Ja, ridskolan är från 4 men hon är rädd för hästar. Simsällskapets simlek är från 5 år men på lördagar och då är vi ofta upptagna.
Det finns dansgrupper i Medborgarskolans regi från 4 år. Också på en tid som inte passar oss Kanske nåt för er mmonika?
Då jag jobbar obekvämt är detta omöjligt för oss, det skulle funnits något som man liksom inte känner sig tvingad till att gå på för att man betalat.
kan tipsa om junis föreningar kostar ofta bara ca 40 kr per termin eller år kommer inte ihåg. så då känner man sig inte tvingad och gå varje gång. de är iogtn-ntos ungdomsförbund för barn mellan 7 till 14 år. ibland har de även familjeföreningar dit man går med barn och föräldrar och hittar på saker, dit kan man även gå om man har mindre barn.
de har disco kids, moviekids, skapis, safekids osv.
Min 5åring går på hockeyskola på vintern, fotboll och simlekis. Vi bor i Västerås.