• Anonym

Första dusch-orgasmen! :D

Jag är 21 år gammal och har skaffat mina egna orgasmer sen jag var 10.
    Dock har jag aldrig njutit så mycket av mäns fingrar så pass mycket att det lett till en orgasm.
    Fick som barn höra om det berömda "duschstråleorgasmen" och testade. Men då var det visserligen lite skönt men knappast åt "komma"-hållet. Så jag testade aldrig mer än 1-2 ggr.
    Men så idag när jag ahde strålen inställd på smalt men hårt flöde, så testade jag. Jag höll emot den mot klitoris som låg öppet under sin lilla flik (hade särade ben) och lät strålen forsa emot den. Ibörjan var det bara lite kittlande, men sen... sen kände jag hur kroppen inte kunde värja sig. Jag brukar alltid smeka med två fingrar, och gnugga fram en orgasm, och det får killar sällan till. Heller ingen kuk. Vibratorer har varit på gränsen, föredrar mig själv.
    Men nu - nu lyckades jag få en orgasm! Utan egen hjälp! Bara vattnet som forsade direkt på klitoris.
    Ingen stor orgasm. Snarare: skönt skönt, skönt... och så en liten liten klimax och sen över. Men ändå! Nu är jag mer hoppfull inför framtiden, kanske kan jag till och med lyckas greja orgasm via oralsex trots att mina egna fingrar inte är mer i spelet. Det handlar om det psykiska. Att släppa kontrollen, låta någon annan ge. Och idag blev det duschen. Imorgon, en partner?

• Svar på tråden Första dusch-orgasmen! :D
  • Anonym

Grattis

Prova annars att ta av hela munstycket så det blir en stor, kraftig stråle.. DET är skönt

• Anonym (M)

Ja duschen har jag haft många sköna stunder med.
    För mej är det tvärtom, kan absolut inte få till det med fingrarna. Själva rörelsen stör min koncentration, med duschen är det bara att rikta in o falla i den "koma" som måste till för att jag ska komma.
    Med killen har det funkat några få gånger, hans fingrar är hundra gånger bättre än mina. Fast även där stör jag ofta mej själv med att börja tänka på vad jag gör, o då är det kört. och han tröttnar på att utföra samma monotona rörelse såpass länge att jag hinner sluta tänka.

Min stora favorit är att ligga i badkaret med vatten i o liksom flyta, med benen upp mot badrumsväggen, samtidigt som duschen sprutar mot klitoris o underliv. Kan bli översvämning ibland men det får man ta...

• Anonym

jag har heller aldrig fått orgasm med mina egna fingrar. vibratorn är min grej. duschen ahr funkat me ibland men tycker det är skönt med en kudde på ryggen haha för bekväm av mig

• Anonym (TS)

M: Lustigt att vi är så olika!
    Jag känner igen det där med att "tänka på vad jag gör". Det blockeras liksom om man börjar tänka och njutningen kan avta direkt. Det var därför jag blev så glad när jag upptäckte att jag kunde få orgasm utan att "vara delaktig själv", för det tror jag är en bit på väg tills någon annan/partner kan ge mig en orgasm utan att jag behöver röra mina fingrar.

• Anonym (inlägg2)

Anonym (TS) skrev 2008-08-28 23:19:36 följande:

M: Lustigt att vi är så olika!Jag känner igen det där med att "tänka på vad jag gör". Det blockeras liksom om man börjar tänka och njutningen kan avta direkt. Det var därför jag blev så glad när jag upptäckte att jag kunde få orgasm utan att "vara delaktig själv", för det tror jag är en bit på väg tills någon annan/partner kan ge mig en orgasm utan att jag behöver röra mina fingrar.
    Innan kunde jag komma utan att behöva leka med mig själv, men så provade jag det en gång bara för och sexa till det lite och sen den dagen har jag inte kunnat komma utan att onanera samtidigt.. tycker det är konstigt att det blir så.. kanske får prova din teori om att bara slappna av och inte tänka Lycka till, till oss båda eller något
Svar på tråden Första dusch-orgasmen! :D